Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Φρανκ Φακίνος: Ένας Έλληνας για το National Geographic


Με τη φωτογραφία «Οδοιπόρος σε Παγετώνα» ο ελληνικής καταγωγής Φρανκ Φακίνος έχει την ευκαιρία να κερδίσει στον τελικό του διαγωνισμού φωτογραφίας του περιοδικού National Geographic στην κατηγορία «Ταξίδι».

Ο 42 χρονος Φρανκ Φακίνος, που κατάγεται από τη Νάξο και ζει στο Λος Αντζελες, τράβηξε τη φωτογραφία το 2008 στη διάρκεια ταξιδιού του στην Παταγονία (Χιλή και Αργεντινή).

Για τη διάκρισή του δήλωσε:

«Είναι μεγάλη μου τιμή που είμαι ο μοναδικός Έλληνας στο διεθνή διαγωνισμό φωτογραφίας του National Geographic, χωρίς να είμαι καν επαγγελματίας φωτογράφος. Ενθουσιάστηκα που οι φωτογραφίες μου επιλέχτηκαν από το National Geographic (υποβλήθηκαν 14.000 φωτογραφίες συνολικά). Έχω κερδίσει σε τοπικό διαγωνισμό φωτογραφίας στην πόλη μου (με διαφορετική φωτογραφία, από το Καρναβάλι του Ρίο), αλλά εξεπλάγην που με επέλεξαν για έναν διεθνή διαγωνισμό!».

O διαγωνισμός λήγει στις 15 Σεπτεμβρίου, αλλά μπορείς να τον ψηφίσεις στο nationalgeographic.com/energizer/vote/3

Πηγή:http://www.e-go.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου