Η διαφήμιση είναι τέχνη; Η έκθεση «Νέα Φωτογραφία 2010» που έρχεται το φθινόπωρο στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης (MoMA) θα προσπαθήσει να απαντήσει
Η κεντρική σύλληψη είναι ότι οι τέσσερις νέοι φωτογράφοι Ρόε Έθριτζ (Roe Ethridge), Έλαντ Λάσρι (Elad Lassry), Άλεξ Πράγκερ (Alex Prager) και Αμάντα Ρος (Amanda Ross) θα επεξεργαστούν εικόνες τους που είχαν χρησιμοποιηθεί στη διαφήμιση ώστε να γίνουν τέχνη, μια πρακτική που ασκούσαν δεκαετίες οι Αντι Γουόρχολ, Ρίτσαρντ Πρινς και Ντας Σνόου.
«Συχνά δανείζονται από παλαιότερη δική τους δουλειά και τη μεταχειρίζονται με διαφορετικό φορμά» εξηγεί η Ροξάνα Μαρκότσι (Roxana Marcoci), επιμελήτρια του τμήματος φωτογραφίας στο MoMA, και υπεύθυνη για την οργάνωση της έκθεσης. «Οι φωτογράφοι χρησιμοποιούν στοιχεία και από άλλες πηγές, τα οποία μετασχηματίζουν, σαν ένα είδος στίξης, και ενσωματώνουν στη δουλειά τους.
Πηγή:http://www.e-go.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου