Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Πορτραίτα σκοτεινού θαλάμου


Έργα από δύο συλλογές, με τις οποίες ασχολείται εδώ και καιρό, επέλεξε να παρουσιάσει η Τσέχα φωτογράφος Αντριάνα Κάχοβα, στην έκθεση «Πορτραίτα "Cahovsky" και "Cahowomen"», στην γκαλερί του πολυχώρου Black Duck।

Τα έργα

Μιλώντας για τα αισθησιακά πορτραίτα, τα λυρικά γυμνά και τις σουρεαλιστικές φιγούρες της, η Αντριάνα Κάχοβα περιγράφει: «Η πρώτη συλλογή είναι τα πορτραίτα "Cahovsky", τα οποία δίνουν μεγάλη έμφαση στην ποιοτική εργασία στο χέρι πάνω στην ασπρόμαυρη φωτογραφία, καθώς και στις εντυπωσιακές προσαρμογές και την παρουσίαση, με τέλεια ψυχολογική δουλειά στα μοντέλα. Η δεύτερη συλλογή μου λέγεται "Cahowomen" και παίζει με το θηλυκό σώμα και τις ποικίλες εμφανίσεις του».

Αποτυπώνοντας στις φωτογραφίες της τους ανθρώπους και όλα τα συναισθήματά τους, από το πάθος και τον πόθο έως την κατάθλιψη και την αποσύνθεση, μέσω της απεικόνισης σωμάτων ή προσώπων, τονίζει: «Αγαπώ τους ανθρώπους και μου αρέσει να δείχνω τα συναισθήματά τους συνενωμένα με τα δικά μου, σε μία απλή εικόνα. Επιπλέον, έχω ανάγκη να δημιουργώ για την εσωτερική μου ηρεμία».

Κάθε φωτογραφία της τυπώνεται με το χέρι σε σκοτεινό θάλαμο, φέρει υπογραφή και είναι μέρος περιορισμένης έκδοσης.

Η καλλιτέχνιδα

Η Αντριάνα Κάχοβα ασχολείται με τη φωτογραφία για περισσότερα από 10 χρόνια και όπως η ίδια υπογραμμίζει στο ιδιόχειρο βιογραφικό της: ««Θα μπορούσα να ξεκινήσω αυτό το πληροφοριακό κείμενο με τον γνωστό τρόπο: είμαι η Αντριάνα Κάχοβα και γεννήθηκα στην Τσεχία κ.λπ.. Αλλά, επιτρέψτε μου να προσπαθήσω να υιοθετήσω μία διαφορετική οπτική γωνία.

Αυτήν τη στιγμή ζω στην Ελλάδα. Βρέθηκα εδώ, όχι μόνο, λόγω των ποικίλων ομορφιών αυτής της χώρας και των ανθρώπων της, αλλά και λόγω της αγάπης. Και η αγάπη είναι αυτό που με οδηγεί στη ζωή μου από τα πρώτα μου βήματα. Αγαπώ τους ανθρώπους, τη φύση, τον πλανήτη μας και τα ζώα και φυτά που ζουν πάνω σε αυτόν. Πάντα ονειρεύομαι έναν ιδανικό κόσμο μέσα μου και γύρω μου και δεν θα σταματήσω ποτέ να προσπαθώ να τον πετύχω.

Αρχικά ήθελα να γίνω ψυχολόγος, ώστε να μπορέσω να μάθω περισσότερα για τους ανθρώπους και να τους βοηθώ। Ξαφνικά, συνειδητοποίησα ότι αυτό είναι το μόνο που θέλω και χρειάζομαι: να δημιουργώ, να στέλνω ένα μήνυμα, να μαθαίνω για τους ανθρώπους και τα συναισθήματα. Και έτσι, αυτό είναι που κάνω.

Φωτογραφίζω με κλασικές μηχανές μεσαίου μεγέθους, εμφανίζω τα φιλμ μου και τυπώνω τις φωτογραφίες μου στο χέρι, σε σκοτεινό θάλαμο. Όχι επειδή μισώ την ψηφιακή φωτογραφία (τη χρησιμοποιώ και αυτήν), αλλά επειδή πιστεύω ότι η παραγωγή των δικών μου φωτογραφιών με χαρτί και χημικά έχει μία γοητεία και αυθεντικότητα που δεν θέλω να χάσω».

Πληροφορίες

Black Duck, Χρήστου Λαδά 9α - Αθήνα (στάση μετρό Πανεπιστήμιο), τηλ।: 210 3234760. Διάρκεια έκθεσης: έως 9 Ιουνίου. Ώρες λειτουργίας: καθημερινές και Σάββατα: 13.00 - 22.00, Κυριακή: 19.00 - 22.00.

Πηγή:http://www.naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου