Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

Εκείνο το Καλοκαίρι στην... Κέα

Mια ενότητα ζωγραφικών έργων της Μαρίνας Κροντηρά (λάδια, ακρυλικά, κολλάζ) με θέμα το καλοκαίρι όπως εγγράφεται στον χώρο της μνήμης παρουσιάζεται στην αίθουσα τέχνης art s.a στο Βουρκάρι Κέας.
Κάθε φορά το καλοκαίρι πυροδοτεί μια νέα εμπειρία. Ο ρόλος του χρώματος κυρίαρχος, η εκφραστικότητα των γραμμών και των σχημάτων δημιουργούν χώρους όπου οι φιγούρες βιώνουν τις εσωτερικές τους διαδρομές.

Η Μαρίνα Κροντηρά σπούδασε ζωγραφική στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών. Η έκθεση αυτή είναι η τρίτη της ατομική, ενώ έχει λάβει μέρος σε πολλές ομαδικές.

Για την έκθεση της Εκείνο το Καλοκαίρι η ζωγράφος σημειώνει:
«Πάντα έχω να διηγηθώ κάτι για περασμένα καλοκαίρια. Συνήθως τα περίμενα σαν ευκαιρία μιας σημαντικής αλλαγής. Το καλοκαίρι που έψαχνα για σπίτι , για καλύτερη δουλειά , για σύντροφο. Και βέβαια πήγαινα διακοπές.
Στην πορεία κατάλαβα ότι μιλώντας για κείνο ή το άλλο καλοκαίρι , άνοιγα τον δρόμο προς την ενηλικίωση.
Όταν τα καλοκαίρια μετακόμισαν στο χώρο της μνήμης , ακινητοποιήθηκαν , έγιναν εξαιρετικά μονοσήμαντα. Έτσι το καλοκαίρι της παιδικής μου ηλικίας είναι γαλάζιο , δροσερό και μυρίζει γιασεμί. Επίσης πρέπει να μάθω να κολυμπάω. Της εφηβείας είναι ασπρόμαυρο, θορυβώδες. Επιθυμούσα τον έρωτα.
Της πρώτης νιότης μου είναι κίτρινο, ζεστό και αλμυρό. Μ’ ένοιαζε μόνο η ελευθερία μου. Για τα τωρινά καλοκαίρια δεν ξέρω ακόμα τι να πω, όμως θέλω να είμαι εκεί. Συμφιλιωμένη.
»
Μ.Κ
Μάιος 2010


INFO:
Tι:
ΜΑΡΙΝΑ ΚΡΟΝΤΗΡΑ - Εκείνο το καλοκαίρι
Πότε: 5 - 23 ΙΟΥΝΙΟΥ
Που: ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΕΧΝΗΣ, art s.a. , ΒΟΥΡΚΑΡΙ ΚΕΑΣ
Πηγή:http://www.e-go.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου