Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

Έκθεση Λήδας Κοντογιαννοπούλου


Τη νέα της δουλειά παρουσιάζει στις 12 Ιανουαρίου 2010 η Λήδα Κοντογιαννοπούλου στην Αίθουσα Τέχνης ΓΑΒΡΑΣ (Ηροδότου 17, Κολωνάκι, τηλ. 210 7214195).

Μέσα από μία σειρά μικρών σε διαστάσεις έργων, η ζωγράφος επιχειρεί μία ερμηνεία της εικόνας χωρίς τις ευκολίες της αφαίρεσης και τη σαγηνευτική παραπληροφόρηση της ωραιοποιημένης φόρμας, προσπαθώντας να αφουγκρασθεί τις δονήσεις που προκαλεί η σχέση της φιγούρας με το γύρο χώρο.

Το αποτέλεσμα είναι η αποκάλυψη της λιτότητας της αλήθειας μέσα από την καθαρότητα μιας τίμιας ματιάς.

Διάρκεια έκθεσης: 12 Ιανουαρίου - 6 Φεβρουαρίου 2010
Πηγή:http://www.zougla.gr/

1 σχόλιο:

  1. Πολύ ενδιαφέρον και πολύ ενημερωτικό για τα δρώμενα περί τέχνης το ιστολόγιό σου. Θα προσπαθήσω να το επισκέπτομαι συχνά. Όπως θα είδες από το ιστολόγιό μου, στην έκθεση "Η Ανθρώπινη Μορφή στην Τέχνη" συμμετέχω κι εγώ. Όμως δεν θα γνωρίζεις ότι συμμετέχει και η αδελφή μου (Ζωγραφία Αδαμοπούλου) και η κόρη της Κωνσταντία. Αν έχεις πάρει τον κατάλογο, μπορείς να δεις τα έργα τους. Κάποια στιγμή θα τα αναρτήσω κι εγώ στην ιστοσελίδα μου.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή