Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2017

Οι εννέα Μούσες συνομιλούν με την τέχνη και την επιστήμη

Εικαστική πρόταση του Μεγακλή Ρογκάκου, στο Σπίτι της Κύπρου στην Αθήνα


Βασισμένη σε μία εικαστική πρόταση του Μεγακλή Ρογκάκου για 9 επιμελητές και 27 καλλιτέχνες, η έκθεση «Το Εγχείρημα των Μουσών - Ένας διάλογος ανάμεσα στην Τέχνη και την Επιστήμη» προσφέρει μία ευκαιρία να ανανεώσουμε την προσοχή στις αρχαίες ελληνικές θεότητες, να εξερευνήσουμε τη σχέση τέχνης κι επιστήμης και να γνωρίσουμε πώς η σύγχρονη τέχνη αντεπεξέρχεται σε αυτήν την ενδιαφέρουσα συνθήκη.
Σε συντονισμό της μορφωτικής λειτουργού Μαρίας Ραγιά, η έκθεση παρουσιάζεται από τον Σύνδεσμο Υποτρόφων Ιδρύματος Α. Γ. Λεβέντη Ελλάδας, σε συνεργασία με το Σπίτι της Κύπρου - Μορφωτικό Γραφείο της Πρεσβείας της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ελλάδα (Ξενοφώντος 2Α - Αθήνα), όπου και εγκαινιάζεται την Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου, στις 8 το βράδυ, και θα διαρκέσει έως τις 10 Μαρτίου.

 Πάολα Παλαβίδη

 Σε γόνιμο διάλογο

Αντανακλώντας την προϊστορική περίοδο ακμής τους, οι εννέα Μούσες παρέμειναν συνδεδεμένες με τα παραδοσιακά αντικείμενά τους.  Καθώς οι τέχνες και οι επιστήμες εξελίχθηκαν μέσα στους αιώνες, οι Μούσες έγιναν, μάλλον, εμβληματικές της γενικής ικανότητας του ανθρώπου να μελετήσει και να ερευνήσει.

 Λαμπρινή Μποβιάτσου

 Ως εκ τούτου, το «Εγχείρημα των Μουσών» εμπνέεται από την αρχαία ποικιλία τους, για να φέρει τις εικαστικές τέχνες σε γόνιμο διάλογο με τα ακόλουθα εννέα πεδία της επιστημονικής μελέτης, στη σειρά, με την οποία οι εν λόγω θεότητες εμφανίζονται στη Σαρκοφάγο των Μουσών (π. 125) του Μουσείου του Λούβρου: Κλειώ - Μούσα της ιστορίας με τη φυσική / χημεία, Θάλεια - Μούσα της κωμωδίας με τη κοινωνιολογία / σπουδές φύλου, Ερατώ - Μούσα της λυρικής ποίησης με την επιστήμη υπολογιστών, Ευτέρπη - Μούσα της μουσικής με τη γεωμετρία / μαθηματικά, Πολύμνια - Μούσα των ύμνων με τη βιολογία / ιατρική, Καλλιόπη - Μούσα της επικής ποίησης με τις οικονομικές και πολιτικές επιστήμες, Τερψιχόρη - Μούσα της όρχησης και της χορωδίας με τη γεωγραφία / γεωλογία, Ουρανία - Μούσα της αστρονομίας και της αστρολογίας με την αστρονομία και Μελπομένη - Μούσα της τραγωδίας με την ανθρωπολογία / εθνοτικές σπουδές.

 Γιώργος Αναστασάκης

 Ενθάρρυνση και ενδυνάμωση κοινών ενδιαφερόντων 
Στο πλαίσιο της έκθεσης, ο Δρ Μεγακλής Ρογκάκος επιβλέπει 9 επιμελητές και 27 καλλιτέχνες. Ανταποκρινόμενοι στους σκοπούς του Συνδέσμου Υποτρόφων Ιδρύματος Α. Γ. Λεβέντη, η έκθεση ενθαρρύνει την επικοινωνία μεταξύ των υποτρόφων και ενδυναμώνει τα κοινά επιστημονικά, επαγγελματικά και κοινωνικά ενδιαφέροντά τους.

 Χριστίνα Σγουρομύτη

 Σύμφωνα με το σκεπτικό της έκθεσης, κάθε ένας από τους 9 επιμελητές ανέλαβε την ευθύνη να φωτίσει μία διαφορετική επιστήμη με 3 διαφορετικούς καλλιτέχνες της επιλογής του: η Χριστιάνα Καζάκου τη φυσική / χημεία με τους Γιάννη Κρανιδιώτη, Γιάννη Μελανίτη και Γιώργο Τσεριώνη, ο Κωνσταντίνος Β. Πρώιμος την κοινωνιολογία / σπουδές φύλου με τους Γιώργο Αναστασάκη, Λαμπρινή Μποβιάτσου και Πέτρο Ξενάκη, ο Θανάσης Μουτσόπουλος την επιστήμη υπολογιστών με τους Νεφέλη Δημητριάδη, Μάνθο Σαντοριναίο και Κωστή, η Λίνα Τσίκουτα τη γεωμετρία / μαθηματικά με τους Βάσω Γκαβαϊσέ, Νίκο Μακαρούνα και Άγγελο Σκούρτη, ο Αλέξιος Παζαχαρίας τη βιολογία / ιατρική με τους Απόστολο Καραστεργίου, Χαράλαμπο Κουρκούλη και Πάολα Παλαβίδη, η Λουίζα Καραπιδάκη τις οικονομικές και πολιτικές επιστήμες με τους Γιάννη Αδαμάκη, Έλενα Παπαδημητρίου και Ελένη Τζάτζαλος, η Μπία Παπαδοπούλου τη γεωγραφία / γεωλογία με τους Έρση Βενετσάνου, Κώστα Βρούβα και Έρση Χατζηαργυρού, ο Ιωάννης Ν. Αρχοντάκης την αστρονομία με τους Αλέξανδρο Δημητριάδη, Αντωνία Παπατζανάκη και Δημήτρη Τράγκα και ο Γιώργος Μπουρογιάννης την ανθρωπολογία / εθνοτικές σπουδές με τους Ανδρέα Κοντονή, Νόρα Όκκα και Χριστίνα Σγουρομύτη.

 Μάνθος Σαντοριναίος

 Σχεδιασμένος από το εργαστήριο Design Bond, ο κατάλογος της έκθεσης εικονογραφεί πλήρως τα 27 έργα, με εισαγωγή από τον επιβλέποντα επιμελητή και σχόλιο για κάθε έργο από τους αντιστοίχους επιμελητές. Λαμβάνοντας υπ’ όψιν την έκκλησή του σε ένα ευρύ αναγνωστικό κοινό, το κείμενο στον κατάλογο είναι σε δύο γλώσσες - ελληνικά και αγγλικά.

 Νεφέλη Δημητριάδη

 Πληροφορίες
Σπίτι της Κύπρου - Μορφωτικό Γραφείο της Πρεσβείας της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ελλάδα: Ξενοφώντος 2Α, πλατεία Συντάγματος - Αθήνα. Ώρες λειτουργίας έκθεσης: Δευτέρα και Τετάρτη: 10:00 - 18:00, Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή 10:00 -15:00.
Πηγή:gkoul@naftemporiki.gr

Πέθανε ο ζωγράφος Μπότης Θαλασσινός

Ο διακεκριμένος Ηρακλειώτης ζωγράφος, Μπότης Θαλασσινός, πέθανε σήμερα το πρωί, σε ηλικία 91 ετών. 

Ο Μπότης Θαλασσινός σε ηλικία μόλις 10 ετών είχε βραβευθεί από το υπουργείο Παιδείας για πορτραίτο του Κολοκοτρώνη, που ζωγράφισε στο σχολείο. Η διάκρισή του αυτή στάθηκε η αφορμή να ασχοληθεί από τα εφηβικά του χρόνια με την αγιογραφία, την αγγειοπλαστική, τη ζωγραφική, αλλά και άλλες τέχνες. Ξεκίνησε ως αγιογράφος από πολύ μικρός. Το 1956 έφυγε και σπούδασε στη Βραζιλία, στο Sao Paolo, πεντέμισι χρόνια, στη σχολή καλών τεχνών Associacao Paulista De Belas Artes.






 Σε ηλικία 42 ετών πήγε στις ΗΠΑ. Έργα του παρουσιάστηκαν σε ατομικές και ομαδικές εκθέσεις στη Νέα Υόρκη, το Λονδίνο, το Παρίσι, τη Μαδρίτη, την Καλιφόρνια και σε περίπου 40 εκθέσεις στην Ελλάδα.   Υπήρξε πρωτοπόρος στον τομέα του και σε όλη τη διάρκεια της σταδιοδρομίας του, πρόβαλλε την Ελλάδα και ιδιαιτέρως την Κρήτη, σε ένα πλήθος εκθέσεων που παρουσίασε σε όλον τον κόσμο.

Τα τελευταία χρόνια ο μεγάλος καλλιτέχνης μετέφερε το εργαστήριό του από την Αθήνα στο Ηράκλειο, όπου δημιούργησε έναν αξιόλογο καλλιτεχνικό χώρο εκπαίδευσης, δημιουργίας αλλά και προβολής του έργου του.   Η αγάπη του προς τη γενέτειρά του, Τύλισο, τον ώθησε στην απόφαση να δωρίσει μια σημαντική συλλογή έργων του στον δήμο Μαλεβιζίου, με στόχο τη δημιουργία δημοτικής πινακοθήκης. Ο δήμος Μαλεβιζίου αποδέχτηκε με ευγνωμοσύνη τη δωρεά και προχώρησε στην υλοποίηση του υψηλού αυτού στόχου, δημιουργώντας στην Τύλισο μια πρότυπη, για τα δεδομένα της ελληνικής περιφέρειας, πινακοθήκη, στην οποία έδωσε το όνομα «Μπότης Θαλασσινός».  






Η κηδεία του έγινε Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου, στις 3 το μεσημέρι, από τον ιερό ναό του Αγίου Νικολάου, στη γενέτειρά του.
Πηγή:naftemporiki.gr

Η ελληνική τέχνη ταξιδεύει στο Σαλόνι των Ανεξαρτήτων στο Παρίσι

Υπό την επιμέλεια της γνωστής ιστορικού τέχνης και τεχνοκριτικού κ. Έμμυς Βαρουξάκη η Ελληνική Τέχνη ταξιδεύει ακόμη μια φορά έως το Σαλόνι των Ανεξαρτήτων στο Grand Palais στο Παρίσι.
Παρά τις φήμες που ήθελαν το παραδοσιακό σαλόνι Τέχνης των Γάλλων να διανύει την τελευταία του χρονιά, τελικά θα παραμείνει στον ίδιο χώρο για μερικά χρόνια ακόμη, προτού μετατραπεί η πλευρά αυτή των περιοδικών εκθέσεων που ονομάζεται Le grand nef σε πολυχώρο ποικίλων εκθεμάτων  για εμπορικούς σκοπούς.

Φέτος για έβδομη χρονιά η κ. Έμμυ Βαρουξάκη παρουσιάζει ομαδική έκθεση Ελλήνων εικαστικών στον ιδιαίτερα μεγαλειώδη αυτόν χώρο, πλάι στα Ηλύσια Πεδία του Παρισιού. Για την ιστορία, οι διοργανωτές ανέθεσαν στην τεχνοκριτικό και ιστορικό τέχνης Έμμυ Βαρουξάκη, που παρακολουθούσε το Σαλόνι των Ανεξαρτήτων  και συζητούσε όλα αυτά τα χρόνια μαζί τους, μιλώντας τους για τα επιτεύγματα της σύγχρονης ελληνικής τέχνης, να φέρνει γκρουπ Ελλήνων καλλιτεχνών κατά την κρίση και επιλογή της. Έτσι άρχισε η εκπροσώπηση των Ελλήνων που άντεξε, παρά τους καιρούς, ως σήμερα. Περίπου 80 καλλιτέχνες έχουν εκθέσει εδώ.

 Η Ελληνική Τέχνη εκπροσωπείται φέτος στο Σαλόνι των Ανεξαρτήτων από τις 15 έως τις 19 Φεβρουαρίου αποκλειστικά από γυναίκες καλλιτέχνιδες, οι οποίες είναι:

Αναστασία Γκινάκη // Μαρικίτα Μανωλοπούλου // Νίκη Μιχαηλίδου // Λίζα Βασιλάτου Μέρλιν //Κατερίνα Πολυζωίδου Μαυρολέων // Άσπα Παπαλεξανδρή // Θάλεια Πρωτοψάλτη // Νάντια Ράπτη ενώ, η Ελένη Βαρουξάκη θα εκθέσει στο τμήμα των Νέων καλλιτεχνών του Salon  από διάφορες χώρες.
Στην έκθεση θα παραστεί η πρέσβης της Ελλάδας στη Γαλλία κ. Μαρία Θεοφίλη.





Λίγα λόγια το Σαλόνι των Ανεξαρτήτων: 
Εδώ και επτά χρόνια Έλληνες καλλιτέχνες εκθέτουν ζωγραφικά και γλυπτικά έργα στο παρισινό Σαλόνι των Ανεξαρτήτων που στεγάζεται στο Grand Palais στα Ηλύσια Πεδία. Είναι ένα από τα τέσσερα ιστορικά Σαλόν που αποτελούν το μεγαλύτερο Σαλόνι Τέχνης της Ευρώπης το Art En Capital (Artistes Francais, COMPARAISONS, Salon du dessin et peinture a l’ eau, Salon des INDEPENDANTS).

Τα Σαλόνια γεννήθηκαν με εντολή του Λουδοβίκου ΙΔ΄ που ήθελε να καθιερώσει την τέχνη της Ακαδημίας και παραχώρησε τα Σαλόνια του Λούβρου για το σκοπό αυτό και ιδιαίτερα το λεγόμενο Σαλόν Καρρέ (Salon Carre). Από εκεί και η ονομασία που έμεινε για πάντα.
Το Σαλόνι των Ανεξαρτήτων γεννήθηκε το 1887 μετά από επανειλημμένες αρνήσεις να εκτεθούν πρωτοπόροι και επαναστατικοί ως προς το στιλ καλλιτέχνες στο επίσημο ακαδημαϊκό Σαλόν των Γάλλων καλλιτεχνών. Οι ιμπρεσσιονιστές, οι φωβ, οι μεταϊμπρεσιονιστές και οι κυβιστές, πλην του Πικάσο που δεν εξέθετε ποτέ σε Σαλόν, δημιούργησαν πρώτα και εκθέταν για πολλά χρόνια, μέχρι τον Ά Παγκόσμιο Πόλεμο, στο Σαλόνι των Ανεξαρτήτων. Όλος ο μοντερνισμός της Ευρώπης βρήκε έδρα και καταφύγιο στους χώρους του που ήταν πάντα σε επίλεκτα κτίρια του Παρισιού. Εκεί πήγαιναν οι πληροφορημένοι συλλέκτες και οι μεγάλοι έμποροι Τέχνης για να βρουν και να αποκτήσουν τα έργα των μεγάλων ταλέντων των νεότερων χρόνων. Όλα τα κινήματα της μοντέρνας τέχνης είχαν ως πόντιουμ το Σαλόνι των Ανεξαρτήτων.
Από το 2006 η έκθεση γίνεται στο Grand Palais.

 ART CAPITAL (Σαλόνι των Ανεξαρτήτων - Salon des INDEPENDANTS),
Grand Palais, 15 – 19 Φεβρουαρίου 2017
Πηγή: http://www.tff.gr

Ένας διάσημος αφηγητής ο Φιλίπ Καμπίς έρχεται από την Ελβετία στο 4ο Διεθνές Φεστιβάλ Κουκλοθέατρου και Αφήγησης!!!

Ένας διάσημος αφηγητής ο Φιλίπ Καμπίς έρχεται από την Ελβετία στο 4ο Διεθνές Φεστιβάλ Κουκλοθέατρου και Αφήγησης!!!

Συνεχίζεται στο “Εργαστήρι Μαιρηβή” το 4ο Διεθνές Φεστιβάλ Κουκλοθέατρου και Αφήγησης, με προσκεκλημένο τον Φιλίπ Καμπίς!!!
Ένας διάσημος αφηγητής έρχεται από την Ελβετία με δύο παραστάσεις αφήγησης για μικρούς και μεγάλους και εργαστήρι με θέμα:
Ο παραμυθάς ως κλόουν
.
Ένας κλόουν παραμυθάς, ένας μεγάλος καλλιτέχνης που ξέρει να περνά από το τραγικό στο κωμικό από την αφήγηση της σφαγής των Καλαβρύτων σε ξεκαρδιστικές παιδικές ιστοριούλες.


Εργαστήρι αφήγησης με τον Φιλίπ Καμπίς
Μετάφραση: Στέλιος Πελασγός
Ο παραμυθάς ως κλόουν
Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017
11π.μ. - 3μ.μ.
Κόστος συμμετοχής 30 ευρώ

Δηλώσεις συμμετοχής: 210 5222181, 6942420062


Οι παραστάσεις αφήγησης
για μικρούς και μεγάλους

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017, στις 9 μ.μ.

“Τα παραμύθια ενός Ελβετού ράφτη”
Όπου ακολουθούμε τα βήματα ενός ραφτάκου, συναντάμε υπερφυσικές πλύστρες, γελάμε με τον άνθρωπο που φοβόταν να πεθάνει και βλέπουμε πώς η δύναμης της αγάπης νικά την αγάπη της δύναμης.
Οι ιστορίες ισορροπούν ανάμεσα στην συγκίνηση και το καλαμπούρι και μας δείχνουν τον πλούτο των ιστοριών από τα βοσκοτόπια των Άλπεων μέχρι την λίμνη Λεμάν.

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017, στις 5 μ.μ.

“Κόκκινη κλωστή ελβετική”
Μια παράσταση αφήγησης παραμυθιών για μικρούς και μεγάλους που δεν παχαίνει αλλά δίνει δύναμη και ανοίγει την όρεξη και για άλλα παραμύθια.
Παραδοσιακά παραμύθια «πειραγμένα» και γαργαλημένα, δυναμικά και διαδραστικά από έναν Ελβετό παραμυθά παντός καιρού.

Μετάφραση – συναφήγηση: Στέλιος Πελασγός


Τιμή εισιτηρίου 8 ευρώ
για ανέργους 7 ευρώ
 

Κρατήσεις: 210 5222181, 6942420062
Εργαστήρι Μαιρηβή, Σαχτούρη 4 & Σαρρή, Ψυρρή



 
Σαχτούρη 4 & Σαρρή, Ψυρρή
τηλ.: 2105222181 - 6942420062
info@mairivi.gr

Ασήμαντες στιγμές με σημασία

Η Estudio Gallery σας προσκαλεί στην έκθεση Ασήμαντες στιγμές με σημασία, από τις 10 έως τις 25 Φεβρουαρίου!


“Ασήμαντες στιγμές με σημασία

της Ανθής Μάρα και της Μυρτώς Κατραμάδου.

  Την επιμέλεια της έκθεσης έχει ο γνωστός φωτογράφος και δάσκαλος φωτογραφίας Πλάτων Ριβέλλης ιδρυτής και πρόεδρος του σωματείου «Φωτογραφικός κύκλος» από το 1988.

Για τις δυο φωτογράφους ο Πλάτων Ριβέλλης έγραψε:

  «…Η Ανθή Μάρα τολμάει και κερδίζει το στοίχημα να χειριστεί συγκεκριμένα και αναγνωρίσιμα θέματα αφαιρώντας το βάρος της σημασίας τους σαν στοιχεία της πραγματικότητας, για να τα καταστήσει αναγνωρίσιμες λεπτομέρειες ενός νέου και διαφορετικού συνόλου. Έτσι, το ονειρικό και ταυτόχρονα εικαστικό στοιχείο παραμένει πάντα δομικά συνδεδεμένο με την πραγματικότητα, αλλά προσλαμβάνει ένα νέο και αποκλειστικά δικό της περιεχόμενο…»

«… Η Μυρτώ Κατραμάδου αντιλήφθηκε, ότι φωτογραφία είναι πρωτίστως το κάδρο, καθώς και η ικανότητα να μετατρέπεις ένα πραγματικό γεγονός σε φωτογραφικό γεγονός. Η Μυρτώ προχώρησε μάλιστα λίγο περισσότερο επιτρέποντας σε αρκετές φωτογραφίες της να εντάσσονται σε μια ευρύτερη ενότητα δείχνοντας έτσι την απαρχή ενός ύφους…».

  Εγκαίνια: Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017 στις 8.00μ.μ.
Διάρκεια έκθεσης: 10 - 25 Φεβρουαρίου 2017
Ωράριο: Καθημερινά 10:00 - 20:00 και Σ/Κ 12:00 - 18:00

  
Εstudio Gallery, Kυριαζή 22α, Κηφισιά,
τηλ. 210 8086611
facebook.com/EstudioGallery

Στιγμιότυπα | Στάθης Βατανίδης |


Η αίθουσα τέχνης Τεχνοχώρος παρουσιάζει τον Φεβρουάριο την έκθεση ζωγραφικής του Στάθη Βατανίδη με τίτλο «Στιγμιότυπα», που εγκαινιάζεται την Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου στις 20:00 και θα διαρκέσει μέχρι και το Σάββατο 4 Μαρτίου. Ο Στάθης Βατανίδης, έχοντας ως κεντρικό άξονα της δουλειάς του τον ίδιο τον άνθρωπο, επεξεργάζεται την εικόνα του για να εξετάσει και να εμβαθύνει στις ανθρώπινες συναναστροφές αλλά και να εντρυφήσει στην προσωπική και μοναδική σχέση του καθενός με τον ίδιο του τον εαυτό. Παρουσιάζοντας απλές καθημερινές στιγμές, υπονοεί τη σκοτεινή πτυχή της ανθρώπινης ύπαρξης και υπαινίσσεται το συναισθηματικό βάρος που επωμίζεται το ανθρώπινο πλάσμα κάθε λεπτό της ζωής του.

Όπως αναφέρει ο Μάνος Στεφανίδης, καθηγητής Ιστορίας της Τέχνης στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, ο οποίος προλογίζει και τον κατάλογο της έκθεσης: «Μαύρο βαθύ, σε φόντο που φωτίζει ελάχιστα, είναι με μια σύντομη διατύπωση το κλίμα των νέων πινάκων του Στάθη Βατανίδη. Πρόκειται για ζωγραφικά στιγμιότυπα που ενώ αντανακλούν το γνωστό, τρυφερό όσο και οικείο κόσμο του δημιουργού, εν τούτοις αποχτούν τώρα μια νέα διάσταση πιο ζοφερή, πιο υποβλητική. Το μαύρο χρώμα – ή μη χρώμα κατά τους θεωρητικούς – γίνεται εδώ ο υποδοχέας μιας συγκίνησης και ενός προβληματισμού άλλου τύπου. Η ασφαλής, τρυφερή ανθρωπότητα της μνήμης και των προσωπικών σχέσεων που χρόνια τώρα υπερασπίζεται ο Βατανίδης, μοιάζει πλέον να απειλείται υπαρξιακά. Τα μαύρα νερά της θάλασσας, τα κύματα της βίας και του φόβου κλυδωνίζουν τους αθώους και τους απροστάτευτους που ζητούν άσυλο και ασφάλεια. Θύματα και θύτες βυθίζονται στον ίδιο ατέρμονα ζόφο. Όμως μη φοβάστε, πρόκειται για ζωγραφισμένους ανθρώπους κι αυτοί δεν πνίγονται ποτέ. Απλώς, παριστάνουν συμβολικά και παιδαγωγικά το δράμα, την κοινή μας μοίρα σε αυτό το σύγχρονο, άνυδρο τοπίο. Όχι, η ζωγραφική του Στάθη Βατανίδη δεν έγινε αιφνιδίως πολιτική. Παραμένει ό,τι ήταν πάντα: ανθρώπινη και στοχαστική. Μόνο που τώρα η ανθρωπιά δοκιμάζεται από τις μαύρες αποχρώσεις ενός μέλλοντος που διαγράφεται δυσοίωνο.
-Πού πάμε; Ή καλύτερα πού μας πάνε; Η τέχνη δεν μπορεί εν προκειμένω να δώσει τη λύση. Ποτέ δεν μπορούσε. Ας δώσει τουλάχιστον παρηγοριά. Πώς δηλαδή θα παραμείνουμε ακόμη άνθρωποι, αντίθετα με τη βαρβαρότητα που μας απειλεί. Αδύναμοι, ματαιόδοξοι,  αξιοθρήνητοι ίσως. Πάντα όμως άνθρωποι…».


Ο Στάθης Βατανίδης γεννήθηκε στη Αθήνα. Έχει πραγματοποιήσει πολλές ατομικές εκθέσεις στην Ελλάδα  και στο εξωτερικό (Αίθουσα τέχνης Τεχνοχώρος – Αθήνα, Αίθουσα Gloria - Λευκωσία, K Gallery - Λονδίνο, Nuovo Aleph - Μιλάνο) και έχει συμμετάσχει σε δεκάδες ομαδικές μεταξύ των οποίων στην Art Thessaloniki - Gallery Armos – Θεσσαλονίκη, Κρήδεμνον - Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο – Αθήνα, Το Μεσολόγγι του Λόρδου Βύρωνα - Μουσείο της Πόλεως των Αθηνών – Ίδρυμα Βούρου-Ευταξία – Αθήνα, Lost Heritage - Gallery K – Λονδίνο, World Fine Arts / 15 Greek Artists - 233 Broadway - Ν. Υόρκη, Art Quake - Μουσείο Μπενάκη – Αθήνα. Έργα του υπάρχουν σε γνωστές συλλογές (Μουσείο Βορρέ, Μουσείο Πιερίδη, Συλλογή Χατζηιωάννου, Συλλογή Ν. Παπαγεωργίου και σε άλλες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό). Είναι μέλος του επιμελητηρίου εικαστικών τεχνών Ελλάδος.


Διάρκεια Έκθεσης: 9 Φεβρουαρίου – 4 Μαρτίου 2017
Ημέρες και ώρες λειτουργίας:
Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή: 11:00 – 14:30 & 17:30 – 20:30
Τετάρτη, Σάββατο: 11:00 – 16:00
Κυριακή, Δευτέρα: Ανοικτά κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού

 Αίθουσα τέχνης Τεχνοχώρος
Λεμπέση 4 & Μακρυγιάννη, Αθήνα | metro Ακρόπολη
Τηλέφωνο 211 182 38 18
www.technohoros.org | info@technohoros.org