Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2015

Καππαδοκία: Ανακαλύφθηκε υπόγεια πόλη 5.000 ετών

Την μεγαλύτερη υπόγεια πόλη στον κόσμο, ηλικίας 5.000 ετών, ανακάλυψαν ερευνητές στην Καππαδοκία, στην περιοχή Νεβσεχίρ. Όπως αναφέρει η «Independent»,  ο δήμαρχος του Νεβσεχίρ,  Hasan Unver,  χαρακτήρισε τις υπόλοιπες αντίστοιχες πόλεις που έχουν βρεθεί ως «κουζίνες» μπροστά στο μέγεθος της νέας ανακάλυψης.
Από τη μεριά του, ο επικεφαλής της διοίκησης της οικιστικής ανάπτυξης της χώρας, Mehmet Ergun Turan, δήλωσε ότι η ανακάλυψη έγινε κατά τη διάρκεια υπόγειων διεργασιών. «Δεν είναι κάποια γνωστή υπόγεια πόλη. Οι διάδρομοι των τούνελ φτάνουν τα 7 χιλιόμετρα. Σταματήσαμε όλες τις εργασίες που κάναμε στην περιοχή όταν τη βρήκαμε», είπε στην «Hurriyet» ο Turan.
Μέχρι την ώρα που ήρθε στο φως η υπόγεια πόλη, οι αρχές είχαν δώσει για τις εργασίες που έκαναν 90 εκατ. λίρες. Ο υπεύθυνος σημείωσε πως η εν λόγω χασούρα δεν είναι σημαντική απώλεια δεδομένης της ιστορικής ανακάλυψης που έγινε.

Το πάνω τμήμα της πόλης έγινε αντιληπτό από πέρυσι, αλλά μέχρι τώρα δεν είχε γίνει γνωστό το μέγεθος της ανακάλυψης. Μέχρι στιγμής έχουν ανασκαφεί και μελετούνται 44 ιστορικά αντικείμενα.

 Η πιο γνωστή υπόγεια πόλη στην περιοχή, μέχρι σήμερα, ήταν εκείνη που βρέθηκε στην πόλη Ντερινκούγιου το 1963, όταν ένας τοίχος σπηλαίου γκρεμίστηκε και αποκάλυψε μια υπόγεια πόλη βάθους πάνω από 90 μέτρα.
Πηγή:naftemporiki.gr

Πού θα ήθελες να ζεις;

Οι «Εν δυνάμει» ενώ συνεχίζουν την επιτυχημένη πορεία της παράστασης που αγαπήθηκε από κοινό και κριτικούς "Ο άνθρωπος ανεμιστήρας ή πώς να ντύσετε έναν ελέφαντα" σε σκηνοθεσία Ελένης Ευθυμίου, δηλώνουν δημιουργικά την παρουσία τους προτείνοντας μια σύγχρονη εικαστική εγκατάσταση.
"Το βράδυ το ονειρεύτηκα, το μικρό - μικρό σπίτι, το σπίτι μου. Σαν μία μυρωδιά που κάπως κάτι σου θυμίζει, εγείρει τη φαντασία και σε αναστατώνει, αλλά και σου προκαλεί αγωνία όπως κάθε καινούργιο και άγνωστο. Ονειρεύτηκα παιδιά που τα σπίτια τους είναι άλλα σπίτια. Που τα παιδιά είναι άλλα παιδιά. Που η φαντασία τους δεν είναι δειλή όπως η δική μου. Που τολμήσανε να κοιμηθούν σε ιπτάμενα χαλιά, να γίνουν ακροβάτες σε κόκκινο τσίρκο. Που γκρεμίσανε τοίχους για να φωλιάσουνε τα άγρια ζώα του δάσους στην κουβέρτα τους. Έτσι, για να μετατρέπεται το φευγιό της φαντασίας σε ύλη."
Πωλίνα Γιωλτζόγλου

Πού θα ήθελες να ζεις;
Πώς είναι ο χώρος των ονείρων σου;
Πού αισθάνεσαι ευτυχία, χαρά, αυτοπεποίθηση;
Μπορείς να φτιάξεις οτιδήποτε ονειρεύεσαι!


Το «μικρό - μικρό σπίτι» είναι μια προσπάθεια να προσδιοριστεί ο εαυτός, οι επιθυμίες, τα όνειρα, έξω από το κοινωνικό πλαίσιο που επιβάλλει σε όλους μας τρόπους να βλέπουμε τον εαυτό μας, τις επιθυμίες μας, τα όνειρά μας, το χώρο μας.


Εικαστική εγκατάσταση «Home? το μικρό - μικρό σπίτι»
Η ομάδα «Εν Δυνάμει» επέλεξε να εκφραστεί πρώτα με την εικαστική γλώσσα ώστε να δώσει μορφή στις σκέψεις και στις ιδέες της. Η εικαστική προσέγγιση σε συνδυασμό με την τεχνολογία αποδείχτηκε απολύτως κατάλληλη για μία νέα βιωματική εξερεύνηση, όπου τα συναισθήματα και οι επιθυμίες των «Εν δυνάμει» καλλιτεχνών δημιουργούν ένα άμεσο διάλογο αντιδράσεων και ερεθισμάτων.

Στάδιο α'
Περιλαμβάνει προσωπικές συνεντεύξεις των μελών της ομάδας, συζητήσεις, κατασκευή μακέτας και εφαρμογή της σε φυσικό χώρο και μέγεθος ώστε να δημιουργηθεί μια νέα πραγματικότητα, ένας νέος μικρός-μικρός κόσμος. Οι καλλιτέχνες - δημιουργοί καταθέτουν ιδέες, σκέψεις και κείμενα για το "σπίτι" που μέσα σ' αυτό θα ήθελαν να ζουν.

Στάδιο β'
Μετά την κατασκευή της μακέτας, η δημιουργική ομάδα ετοιμάζει σε πραγματικό χώρο το δωμάτιο ακριβώς όπως το έχει φανταστεί ο κάθε δημιουργός. Η κινηματογραφική ομάδα με ειδικά σχεδιασμένο εξοπλισμό καταγράφει την πρώτη επαφή του καλλιτέχνη με το χώρο του σε τρισδιάστατο βίντεο. Η διαδικασία αυτή τεκμηριώνεται από φωτογραφίες και βίντεο των συμμετεχόντων να ζουν μέσα στο μικρό - μικρό ονειρεμένο τους σπίτι.


Στάδιο γ'
Η φωτογραφική ομάδα επισκέφθηκε περισσότερα από 50 σπίτια και κατέγραψε λεπτομέρειες που αποτυπώνουν τη «διαφορετικότητα», όπως αυτή εκφράζεται μέσα από τους κατοίκους των σπιτιών και τα προσωπικά τους αντικείμενα. Η συλλογή από τις αληθινές ιστορίες ανθρώπων θα αποτελέσει μέρος της έκθεσης.

Στάδιο δ'
Η εικαστική αυτή πρόταση έχει ήδη υιοθετηθεί από το Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης ως ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον πείραμα και πρόκειται να εκτεθεί στο χώρο του μουσείου από τις 29 Ιανουαρίου έως 15 Φεβρουαρίου. Την καλλιτεχνική επιμέλεια της έκθεσης έχει αναλάβει η ιστορικός τέχνης Θούλη Μυσιρλόγλου.

«Tο συγκεκριμένο εγχείρημα θέτει ουσιαστικά ερωτήματα γύρω από το θέμα κατασκευής του εαυτού, βάζει δηλαδή θέματα ταυτότητας σε ένα πλαίσιο πολύ ευρύτερο από τα συμβατικά όρια της σύγχρονης τέχνης. Αν η σύγχρονη τέχνη είναι το όχημα για διαφορετικές εμπειρίες του κόσμου, το project "Home? το μικρό-μικρό σπίτι" μπορεί να συμβάλει καθοριστικά σ' αυτή την κατεύθυνση και να εμπλουτίζει το περιβάλλον της σύγχρονης καλλιτεχνικής δημιουργίας και πρόσληψής της.»
Θούλη Μυσιρλόγλου


Στα σπίτια κατοικούν:

Δημήτρης Καλαγκάνης, Κίμων Καλαγκάνης, Κλειώ Αντωνοπούλου, Γιώτα Κουϊτζόγλου, Βάσω Ασίκογλου, Ηλίας Κουγιουμτζής, Νίκος Κυπαρίσσης, Ευτέρπη Κώστα, Λωξάνδρα Λούκας, Άννα Καλίντσεβα, Αναστασία Καρυοφύλλη, Ευαγγελίνα Καρυοφύλλη, Παρμενίων Κυριακούλης, Μιχάλης Ντολόπουλος, Μαρία Δαχλύθρα, Ελευθερία Δρακουλίδου, Βασίλης Πέτρου, Μαργαρίτα Καϊναδά, Βαγγέλης Κοσμίδης, Θάνος Νανάσης, Δημήτρης Μέξης, Μαρία Κολτσίδα, Χρύσα Παπαδοπούλου, Μιχαέλα Παπαδημητριου, Λώρα Λούκας, Κώστας Ιορδάνου, Θεοδώρα Πέρδη, Λάμπρος Φλιούκας, Λεωνίδας Μπειλής, Δήμητρα Τσώκου, Μπρους Γουίλλις, Ορέστης Δημόπουλος, Στέφανος Καϊναδάς, Δημήτρης Καβαλιώτης, Μαργαρίτα Σακελλάρη, Άννα Hege, Αγγελική Μούσιου



Info:
«Home? το μικρό - μικρό σπίτι»
Μία ενδελεχής έρευνα πάνω στο ζήτημα του προσωπικού χώρου
«Ομάδα Εν Δυνάμει»
Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης
29 Ιανουαρίου έως 15 Φεβρουαρίου
Πηγή:http://www.tff.gr



Πέμπτη, 8 Ιανουαρίου 2015

Event: Έκθεση Φωτογραφίας: AFTER HOURS [12:01 - 05:59]

AFTER HOURS [12:01 - 05:59]
ΕΚΘΕΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΛΕΥΚΩΜΑ
______________________________________________________
ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚΟΡΩΠΙ - ΙΧΘΥΟΣΚΑΛΑ - ΡΕΝΤΗ - ΨΥΡΡΗ - ΡΙΖΟΥΠΟΛΗ


Αθήνα… δεσμώτες σου οι εργάτες της νύχτας.
Όταν οι άλλοι ονειρεύονται, αυτοί προσπαθούν να κάνουν πραγματικότητα τα όνειρά τους.
Ξάγρυπνοι φωνακλάδες, υπομονετικοί αλλά και κουρασμένοι, άσημοι ήρωες.
Τη νύχτα στην Αθήνα, οι καρδιές ψιθυρίζουν βαθιά και τα χέρια δουλεύουν βαριά.

Το Booze και η x-rated παρουσιάζουν την Τετάρτη 7 Ιανουαρίου, τη φωτογραφική έκθεση του Γιάννη Κωσταβάρα και του Παύλου Τσίγκα με τίτλο AFTER HOURS.
Μια διαφορετική απεικόνιση της νυχτερινής Αθήνας μέσα απο καταστάσεις και πρόσωπα που δουλεύουν αργά τη νύχτα…έως το χάραμα.

Την παρουσίαση του βιβλίου κάνει ο καθηγητής φωτογραφίας Βασίλης Γεροντάκος.

Να σημειωθεί ότι κάθε έργο διατίθεται σε πέντε αριθμημένα και υπογεγραμμένα αντίτυπα από τους καλλιτέχνες.

BOOZE :BaseGALLERY & :OVERVIEW-ikon
ΕΓΚΑΙΝΙΑ: 7 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ, 21:00
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΚΘΕΣΗΣ: 7 – 25/01/2015
ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ: 11:00 – 23:00


BOOZE :BaseGALLERY & :OVERVIEW-ikon
Κολοκοτρώνη 57, (ΜΕΤΡΟ Σύνταγμα ή Μοναστηράκι)


«Oράματα» | Έκθεση Ζωγραφικής του Γιώργου Κακουλίδη

Από Παρασκευή 9 έως Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

«Oράματα»
Έκθεση Ζωγραφικής
του Γιώργου Κακουλίδη

Εγκαίνια: Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015, στις 20:00

Ο ποιητής, συγγραφέας και ζωγράφος Γιώργος Κακουλίδης επιστρέφει με μια ακόμη Έκθεση Ζωγραφικής στο Ίδρυμα Μ. Κακογιάννης, από την Παρασκευή 9 έως το Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015, στην οποία θα παρουσιάσει 23 έργα του των δύο τελευταίων χρόνων, ακρυλικά, διαφόρων διαστάσεων, (1,50 μέτρο Χ 1,10 μέτρο έως 28 Χ 39 εκ.), που αντλούν την έμπνευσή τους από ήρωες και μη του καιρού μας, πλάσματα, τοπία, αντικείμενα και όψεις του κόσμου που ιδανικά ισορροπούν ανάμεσα στο χρώμα και τις λέξεις, τη ζωγραφική και την ποίηση αποκαλύπτοντας, αλήθειες, σκέψεις, αγάπες του καλλιτέχνη. Η Αγία Λουκία των Ματιών (2013), Οι ηλικίες του άντρα (2013), Στο κεφάλι του Γκέοργκ Τρακλ το ξημέρωμα (2014), Το βάζο του Γκαίτε (2014), Ο περίπατος του Ρεμπώ (2014), Ο βασιλιάς των σκύλων (2014), Η ζωή πίσω μου (2014), είναι οι τίτλοι κάποιων έργων της Έκθεσης του Γιώργου Κακουλίδη που επισημαίνει:

«Όραμα: δύσκολη περίπτωση. Όψη, θέα, θέαμα του κόσμου, όσα είδα και αποτύπωσα εικαστικά παρουσιάζονται εδώ. Μια εργασία δύο ετών. Κοντά στην ποίηση ή παράλληλα μ’ αυτήν, η ζωγραφική με βοηθά να ζω με τους ανθρώπους».
 
 
Ο Μηνάς Βιντιάδης προλογίζοντας την έκθεση γράφει: «Μεγάλο προνόμιο στ’ αλήθεια… Να είσαι καθισμένος σε μια πολυθρόνα και γύρω σου να φωνάζει ο Γέρος του Βουνού Χασάν-ι-Σαμπάχ, να προσεύχεται ο Σαιν-Ζυστ, ν’ απαγγέλλει ο Γκέοργκ Τρακλ, να γαβγίζει σαν υψίφωνος ο Βασιλιάς των Σκύλων, να ψιθυρίζει ο Άγιος Φραγκίσκος της Ασίζης, να βουίζει στο κεφάλι σου το Μέσα Τοπίο, να σε καλούν κοντά τους οι Ήρωες του Καιρού μας. Κι ο Αρθούρος Ρεμπώ; Πού βρέθηκε αυτός ο ποιητής της Κόλασης να κάνει βόλτα στο ατελιέ; […] 

Είμαι στο ατελιέ του Κακουλίδη, λίγες μέρες πριν από την έκθεση. Γύρω μου οι πίνακες που θα εκτεθούν, με όλα αυτά τα “πλάσματα”, σε μια άλλη πολυθρόνα ο ζωγράφος. […] Όσοι θα έχετε την ευκαιρία να σταθείτε μπροστά στα έργα του Κακουλίδη σε αυτή την έκθεση στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης να ξέρετε: Ο Γέρος του Βουνού, αν είχε μιλιά, θα σας έλεγε: «Τίποτα δεν είναι αληθινό, όλα επιτρέπονται»… 


Ποιητής, συγγραφέας και ζωγράφος. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΚΟΥΛΙΔΗΣ γεννήθηκε στην Αθήνα το 1956 και είναι γιος ζωγράφου και εγγονός γλύπτη. 
Έχει κάνει 7 ατομικές εκθέσεις ζωγραφικής (Αγκάθι 2001, Γκαλερί της Έρσης 2003, Booze Cooperativa 2010, Ποντοπόρος Πάρου 2010, Ιανός 2011, Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης 2012, Κόκκινο Σπίτι Χαλκίδας 2013) με μεγάλη επιτυχία.

Εμφανίστηκε στη λογοτεχνία το 1979 με την ποιητική συλλογή Λίμπερτυ (αναφορά στα ταξίδια του στη θάλασσα), από τις εκδόσεις Κείμενα του Φίλιππου Βλάχου. Έχει εκδώσει 14 ποιητικές συλλογές από τις εκδόσεις Άγρα, Καστανιώτης, Εξάντας και Γαβριηλίδης, 6 πεζογραφήματα (εκδόσεις Καστανιώτη, Εξάντας, Λιβάνη και Κέδρος), μεταξύ των οποίων τα αφηγήματα Το σύνδρομο του Παρθένη και Η Σειρήνα της Ομόνοιας, το μυθιστόρημα Η λέσχη της στιγμής και η συλλογή διηγημάτων Περί αλητείας. Επίσης 2 θεατρικά έργα: Τα μάτια του βασιλιά (εκδόσεις Πατάκη) και Ο Μπαλτάσαρ μίλησε (Παρουσία και Ποντοπόρος) καθώς και τη μαρτυρία Η μαύρη κούρσα του κυρίου Καρούζου (Καστανιώτης). 

Έχει μελοποιηθεί από τον Θάνο Μικρούτσικο, τον Νίκο Κυπουργό και τον Στάμο Σέμση. Η Ένωση Μουσικοσυνθετών και Στιχουργών Ελλάδας έχει εκδώσει έναν συγκεντρωτικό τόμο με το σύνολο της ποίησής του (Ποίηση 1979-2012). Το 1994 τιμήθηκε με το Διεθνές Βραβείο Καβάφη στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου. 


Πληροφορίες

Παρασκευή 9 έως Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015
ΕΚΘΕΣΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ 
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΚΟΥΛΙΔΗΣ «ΟΡΑΜΑΤΑ»
Εγκαίνια: Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015, στις 20:00
Εκθεσιακός Χώρος 1ου ορόφου
Ώρες Λειτουργίας: Δευ - Κυρ, 18:00 - 22:00
Είσοδος Ελεύθερη

«Το κοινό στη διαφορετικότητα»

Η αίθουσα τέχνης Τεχνοχώρος υποδέχεται το 2015 με την ομαδική έκθεση  «Το κοινό στη διαφορετικότητα» όπου συμμετέχουν οι  Μιχάλης Αδάμης, Canuto Kallan, Δημήτρης Σπανόπουλος, Μιχαήλ Φαλκώνης και Michael Ward. Οι τέσσερις από αυτούς: Μιχάλης Αδάμης, Canuto Kallan, Δημήτρης Σπανόπουλος και Μιχαήλ Φαλκώνης, έχουν αποφοιτήσει από το Β΄εργαστήριο χαρακτικής στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας με εστίαση  στη μεταξοτυπία με δάσκαλο τον Άκη Πειρουνίδη. Οι πέντε εικαστικοί έχουν πρώτο πτυχίο την ζωγραφική και στην συνέχεια έλαβαν το πτυχίο της χαρακτικής.

Ο Άκης Πειρουνίδης, επίκουρος καθηγητής στην ΑΣΚΤ Αθηνών γράφει μεταξύ άλλων:
«Είμαι πεπεισμένος ότι είναι κοινώς αποδεκτό πως στις τέχνες η έρευνα και η προσπάθεια να μαθαίνουμε διαρκώς περισσότερα, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας και τις ικανότητές μας, δε σταματά ποτέ. Σε όλη μας τη ζωή στόχος είναι να ψάχνουμε να βρίσκουμε αλήθειες και να τις εκφράζουμε, ο καθένας με τον προσωπικό του τρόπο.


Στην παρούσα έκθεση πέντε καλλιτέχνες που ακολουθούν αυτήν την πορεία, κινούμενοι στον χώρο της χαρακτικής και συγκεκριμένα της μεταξοτυπίας, παρουσιάζουν την πιο πρόσφατη δουλειά τους. Παρόλο που η εικαστική προσέγγιση του καθενός φανερώνει τη διαφορετικότητα τού χαρακτήρα, υπάρχει κάτι κοινό στα έργα που εκτίθενται: η ελεύθερη χειρονομία, με την οποία ο κάθε καλλιτέχνης διαχειρίζεται τα θέματα και τις προτάσεις του. Η αμεσότητα που παρέχουν οι τεχνικές της μεταξοτυπίας έχει ως αποτέλεσμα να γίνεται ορατή η καθαρότητα της γραφής και της εκτέλεσης. Μερικές φορές, ακόμα και το τυχαίο, όταν προκύπτει, είναι μες στο παιχνίδι και έχει τον ρόλο του. Στα έργα τους είναι αναγνωρίσιμη η κατοχή των εκφραστικών τους μέσων, η κατακτημένη γνώση του σχεδίου, της φόρμας, της σύνθεσης.»

Ο Μιχάλης Αδάμης δημιουργεί μία σειρά από μεταξοτυπικά έργα βασισμένα σε μία βίαιη επίθεση που δέχτηκε και τα τραύματα που υπέστη. Η καταγραφή ενός γεγονότος  και συγχρόνως η αντιμετώπισή της εμπειρίας αυτής και των συνεπειών της με μία δόση χιούμορ οδηγούν σε μία φαινομενική δικαίωση ενάντια σε αυτήν την πράξη αναίτιας βίας.


Οι μεταξοτυπίες του Canuto Kallan που παρουσιάζονται σε αυτή την έκθεση, χαρακτηρίζονται από ένα μίγμα από έντονα χρώματα, χειρονομίες και στοιχεία από φωτογραφίες. Τα θέματα του τα αντλεί από τις εντυπώσεις και τα γεγονότα της καθημερινότητας, την ξενιτειά, τα πολύ οικεία αλλά και ξένα πρόσωπα, τις ελπίδες, τα όνειρα και πάνω από όλα από την αγάπη για τη ζωή.

Ο Δημήτρης Σπανόπουλος μετά από κάποια χρόνια θητείας στη χαρακτική, δουλεύοντας ξυλογραφίες και χαλκογραφίες, δοκίμασε τυχαία και την τεχνική της μεταξοτυπίας στο εργαστήριο του μετέπειτα δασκάλου του Απόστολου Πειρουνίδη. Όντας ζωγράφος εκμεταλλεύτηκε την αμεσότητα της τεχνικής αυτής και την δυνατότητά της να δίνει ζωγραφικά αποτελέσματα. Αν παρατηρήσει κάποιος τα έργα του, ιδιαίτερα τα πρώτα, που έγιναν μεταξύ 2010-2012 μπορεί να διακρίνει την αυθόρμητη σύνθεση, την φρεσκάδα του τυχαίου καθώς και την ατέλεια του τυπώματος.


Τα έργα του Μιχαήλ Φαλκώνη πραγματεύονται τον εαυτό ως ένα περίκλειστο σύστημα, μετέωρο και επισφαλές, σε απόσυρση από τις σχέσεις με τους άλλους και από το σώμα. Αυτή η "σκληρή" σκηνοθεσία απαιτεί για τους σκοπούς της μια εξίσου "σκληρή", "κλινική" εξπρεσσιονιστική γραφή. Τα επαναλαμβανόμενα μοτίβα - βελάκια, σπιτάκια, σταυροί, βαλιτσάκια φαρμακείου - λειτουργούν ως κωδικοποιημένα σύμβολα: πάγωμα, κατακερματισμός, αγκύλωση. Τα έντονα χρώματα συνδιαλέγονται με τα φορμαλιστικά στοιχεία και τα "ευτελή'' μεγεθυμένα "ready mades". Οι κοινωνικές αναφορές στα έργα του  αφορούν την ανέστια ζωή (στο δρόμο, στο περιθώριο) τις κοινωνικές υποομάδες και τις υποκουλτούρες τους. Δέχτηκε επιρροές από τη διαφήμιση και το έργο των Τζάκ Κέρουακ, Γουίλιαμ Μπάροους , Αντονέν Αρτώ, Σάμουελ Μπέκετ.

Ο Michael Ward επεδίωξε τα χαρακτικά που εκτίθενται σε αυτή την έκθεση να έχουν αμεσότητα και απλότητα στη ματιά του θεατή. Όλα τα έργα έχουν μέσα κοινά στοιχεία – σύμβολα τα οποία είναι τυπωμένα με διαφορετικές παραλλαγές και χρωματικές προσεγγίσεις έτσι ώστε η ίδια εικόνα να αποδίδει κάθε φορά άλλη αίσθηση μέσα από την έμφαση που δίνεται κατά τη διαδικασία του τυπώματος. 


Εγκαίνια Έκθεσης: Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015, 20:00 – 23:00
Διάρκεια Έκθεσης:  9-31 Ιανουαρίου 2015
Ημέρες και ώρες λειτουργίας:
Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή: 11:00 – 14:30 & 17:30 – 20:30
Τετάρτη, Σάββατο: 11:00 – 16:00
Κυριακή, Δευτέρα: Ανοικτά κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού