Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2013

Οι Κυκλάδες όπως τις θυμάμαι... στην Τήνο


Μια νέα έκθεση με θέμα «Οι Κυκλάδες όπως τις θυμάμαι» θα παρουσιάσει ο ζωγράφος Σπύρος Πουλημένος στην Τήνο από τις 31 Ιουλίου μέχρι τις 25 Αυγούστου, στο πλαίσιο των εικαστικών εκδηλώσεων του Φεστιβάλ Τήνου 2013.

Μετά την πολύ επιτυχημένη έκθεση του ζωγράφου στην Πινακοθήκη Κυκλάδων στη Σύρο, με θέμα «από το συμβατικό στο ψηφιακό» ο καταξιωμένος καλλιτέχνης θα παρουσιάσει στην Τήνο 25 έργα του από την ενότητα «ψηφιακές Κυκλάδες».
Ο Σπύρος Πουλημένος δημιουργεί στον υπολογιστή τις δικές του Κυκλάδες , όπως τις θυμάται , από τότε που τις επισκεπτόταν, σε νεαρή ηλικία, παρέα με την μηχανή του.

Τα τοπία αυτά εισάγουν άλλη θέαση, αυτή της καινοτόμου ματιάς του Σπύρου Πουλημένου, και είναι σαν να βλέπει κανείς, ένα μέρος των πανέμορφων κυκλαδίτικων νησιών μας από ψηλά ,με το λευκό ,τις ώχρες και τις σιένες να ξεδιπλώνονται από την ομολογουμένως καταπληκτική σε χρωματικούς συνδυασμούς παλέτα του , που σε συνδυασμό με το αφαιρετικό σχέδιο του ζωγράφου ,δίνουν άλλη διάσταση για το τοπίο στην μέχρι τώρα γνωστή τοπιογραφία.

Ο ίδιος καλλιτέχνης, αναφερόμενος στην έκθεση «Οι Κυκλάδες όπως τις θυμάμαι» αναλογίζεται:
«Το λευκό, το βαθύ μπλε, οι όμπρες, οι σιένες και οι ώχρες της ελληνικής γης, υπήρξαν πάντα η αναφορά για μένα στην τοπιογραφία μου.
Στην έκθεση αυτή θα παρουσιάσω κάποιες άλλες Κυκλάδες, τις ψηφιακές Κυκλάδες.
Οι αναμνήσεις μου φεύγοντας με το πλοίο από τα λιμάνια των νησιών, τα πρωινά η τα βράδια επιστρέφουν ,και παίρνουν θέση στον καμβά του υπολογιστή.
Οι Κυκλάδες δεν με κουράζουν ζωγραφίζοντας τες ,αλλά ακριβώς το αντίθετο, με χαλαρώνουν.
Είναι οι Κυκλάδες που μου έχουν προσφέρει χαρά, ξεγνοιασιά και ξεκούραση τις ζεστές νύχτες του καλοκαιριού των νεανικών μου χρόνων.
Είναι επίσης οι Κυκλάδες των ζωγράφων και των ποιητών ,και ό,τι έχει αποτυπωθεί στο μυαλό μου από αυτές τις εικόνες και τους στίχους.
»
ΙΝFO:
Που: Πολιτιστικό Εκθεσιακό Κέντρο Τήνου

Πότε: 31 Ιουλίου μέχρι 25 Αυγούστου
Πηγή: http://www.e-go.gr

«Και τώρα τι;» H 4η Μπιενάλε της Αθήνας στην Σοφοκλέους


«Και τώρα τι;» Το καίριο ερώτημα θέτει εν μέσω κρίσης και προβληματισμού για το αύριο η 4η Μπιενάλε της Αθήνας, που από τις 29 Σεπτεμβρίου έως την 1η Δεκεμβρίου θα επιστρατεύσει εκείνες τις εικαστικές και δημιουργικές δυνάμεις οι οποίες θα συμβάλουν σε «μια στάση κριτική και επίκαιρη, έτοιμη να επανεξετάσει παρελθούσες στρατηγικές της τέχνης και της ζωής, να αποδομήσει κυρίαρχους μύθους και να ανακαλύψει καινούργιες, λειτουργικές προσεγγίσεις και συμπεριφορές».
Ετσι συμβολικά ο κύριος χώρος της Μπιενάλε θα είναι το πρώην Χρηματιστήριο Αθηνών, στην οδό Σοφοκλέους, όπου θα αναπτυχθεί η κεντρική έκθεση με τίτλο «Αgora». Για την παραγωγή της έκθεσης θα εφαρμοστεί ένα συνεργατικό μοντέλο, από καλλιτέχνες, επιμελητές, θεωρητικούς και επαγγελματίες από τον χώρο της δημιουργίας.
Οι διοργανωτές αντιμετωπίζουν την «Αgora» σαν ένα συλλογικό πείραμα, το αποτέλεσμα μιας διαδικασίας ζυμώσεων μεταξύ επαγγελματιών με διαφορετικό υπόβαθρο.
Οσο για το εμβληματικό κτίριο του πρώην Χρηματιστηρίου, αυτό προσφέρεται ως ιδανικό σκηνικό «για κριτική και για ριζικό επαναπροσδιορισμό στον τρόπο σκέψης».
Το πρόγραμμα της «Agora» θα είναι πολυσυλλεκτικό, καθώς θα περιλαμβάνει έργα τέχνης, συνεργατικές εκδηλώσεις, περφόρμανς, συζητήσεις, προβολές ταινιών, εργαστήρια και εκπαιδευτικά προγράμματα, ενώ θα αξιοποιήσει και τις δυνατότητες του Διαδικτύου. Μεγάλη σημασία δίνεται στη συμμετοχή του κοινού.

Πηγή: http://www.e-go.gr

Ένας... δράκος κυριαρχεί στον Πόρο


Η Γκαλερί Citronne ολοκληρώνει τη φετινή καλοκαιρινή της περίοδο στον Πόρο με την έκθεση ζωγραφικής του Αλέκου Κυραρίνη «Καρδία Νήφουσα».

Με κεντρικό άξονα μια αυστηρά προσωπική αναζήτηση, ο καλλιτέχνης ανακαλεί συλλογικές μνήμες. Στην εικαστική του γλώσσα κυριαρχεί ο «δράκος», το σύμβολο του κακού. Από την αρχαία ελληνική μυθολογία ο «δράκων» φοβερίζει, απειλεί, καταστρέφει - έως ότου συναντήσει τον λυτρωτή, τον ελευθερωτή, υπό την μορφή ενός ήρωα, ενός ανδρείου, ενός Αγίου.
Ο ίδιος αναφέρει: “Προσπάθησα να συγκλίνουν η ιδεολογία μου, η πίστη μου, η φιλοσοφία μου, η θεώρησή μου σαν άνθρωπος, με τη ζωγραφική μου. Να συγκλίνουν αβίαστα και να φτιάξω έναν κορμό στέρεο, στον οποίο θα αναπτυχθεί πάνω σαν κισσός η ζωγραφική για να σταθεί. Δεν αρκεί από μόνη της. Χρειάζεται έναν στέρεο κόσμο δίπλα της. Και μάλιστα όσο πιο αφαιρετική είναι, όσο αποστασιοποιείται από το συναίσθημα και από την τρέχουσα αποδοχή και μόδα, τόσο πιο πολύ χρειάζεται μια ισχύουσα φιλοσοφία.

Και ακριβώς αυτό προσπάθησα να κάνω εγώ. Να αξιοποιήσω δυνάμεις που δεν είναι δικές μου. Ανήκουν και στους παππούδες μου και στους γονείς μου και στην πατρίδα μου. Ακριβώς αυτό προσπάθησα να κάνω για να είναι πιο πλήρης η συμπεριφορά μου καλλιτεχνικά.


Ο «δράκων» του Κυραρίνη παραπέμπει στα αρχαία μυθικά τέρατα, την Μέδουσα και την Λερναία Ύδρα, αλλά και στον όφι του προπατορικού αμαρτήματος, στους δρακοκτόνους Βυζαντινούς Αγίους, στο φτερωτό ερπετό - πειρασμό των ερημιτών και των μοναχών, στον «κατηραμένο όφι» του Καραγκιόζη, στον δράκοντα των λαικών τραγουδιών και παραμυθιών. Η «Καρδία Νήφουσα», ευχή, προσευχή και στόχος, είναι το επίτευγμα της πάλης εναντίον του κακού, του πονηρού, του διαβολικού. Ο δράκων εξορκίζεται διά της πίστης, η αρετή κυριαρχεί, η ψυχή ηρεμεί, η καρδία «νήφει».
  Ο Αλέκος Κυραρίνης γεννήθηκε το 1976 στην Αθήνα και μεγάλωσε στον τόπο καταγωγής του, την Τήνο. Εργάστηκε με τον μαρμαρογλύπτη πατέρα του Γιάννη Κυραρίνη από την ηλικία των έντεκα ετών μέχρι και την εισαγωγή του στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας το 1997. Φοίτησε στην ΑΣΚΤ από το 1997 έως και το 2003, με καθηγητές τους Δημήτρη Μυταρά και Γιάννη Ψυχοπαίδη.

Η έκθεση θα διαρκέσει από τις 27 Ιουλίου ως τις 9 Σεπτεμβρίου, και θα είναι ανοιχτή 11-1 μμ και 7-11 μμ καθημερινά. Την έκθεση επιμελείται η Ιστορικός Τέχνης Τατιάνα Σπινάρη-Πολλάλη.
Πηγή:http://www.e-go.gr

«Πόλεις του κόσμου», στο Μουσείο Ισλαμικής Τέχνης



Με τη φωτογραφική ματιά της Κωνστάντιας Κράτσα



Φωτογραφίες από έξι πόλεις του κόσμου με παρελθόν, παρόν και μέλλον παρουσιάζει φωτογραφική έκθεση της Κωνστάντιας Κράτσα στο Μουσείο Ισλαμικής Τέχνης, έως τις 15 Σεπτεμβρίου.

Η φωτογράφος, παιδί της νέας χιλιετίας, έχει ζήσει σε τέσσερις χώρες για σπουδές και εργασία, ενώ έχει ταξιδέψει σε πολλές άλλες.

Λονδίνο.
Σήμερα εργάζεται στο χώρο του marketing και ως ερασιτέχνης φωτογράφος, από τα φοιτητικά της χρόνια, αποθανατίζει εμβληματικές πόλεις και «αφηγείται» με το φακό της το ρόλο που διαδραματίζουν καθώς και την εικόνα που θέλουν να προβάλουν.
 Φωτογραφίες εμβληματικών πόλεων


Παρίσι.
Την ενδιαφέρει η χωροταξία της κάθε πόλης, τα κτήρια και τα μνημεία, γιατί πιστεύει ότι η αρχιτεκτονική και η αστική διάπλαση μιλούν για την κουλτούρα των κατοίκων της. Θεωρεί ότι οι δημιουργίες μιας γενιάς επηρεάζουν τις επόμενες και χτίζουν την ταυτότητα της πόλης.
Η έκθεση περιλαμβάνει φωτογραφίες εμβληματικών πόλεων, όπως είναι η Αθήνα με τον Παρθενώνα, το Παρίσι των Ηλυσίων Πεδίων, το Λονδίνο με την τάξη και το χιούμορ του, η Σαγκάη με το χρώμα της, η Νέα Υόρκη με τους ουρανοξύστες της και το Ντουμπάι, πρωτεύουσα των Αραβικών Εμιράτων, που οικοδόμησε τον υψηλότερο ουρανοξύστη του κόσμου.

Σαγκάη.
Έξι πόλεις σε τρεις ενότητες


Η Κωνστάντια Κράτσα
Οι φωτογραφίες από τις έξι πόλεις, ακολουθώντας την τροχιά του ήλιου, αρχίζουν από την Αθήνα και καταλήγουν στο Ντουμπάι, χωρισμένες σε τρεις ενότητες. Πόλεις με παρελθόν: Αθήνα και Παρίσι, πόλεις με παρόν: Λονδίνο και Νέα Υόρκη, πόλεις με μέλλον: Σαγκάη και Ντουμπάι. Όλες, πάντα κατά την Κωνστάντια Κράτσα, έχουν διεθνή χαρακτήρα και ανήκουν σε ολόκληρο τον κόσμο.

Πληροφορίες
Μουσείο Ισλαμικής Τέχνης - Μουσείο Μπενάκη, Αγίων Ασωμάτων 22 και Διπύλου 12, Αθήνα, τηλ. 210 3251311. Ωράριο λειτουργίας: Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή ανοιχτά από 9 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα. Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη: Κλειστά.
Πηγή: http://www.naftemporiki.gr

Υβρίδια τέχνης με σύγχρονη αισθητική σκέψη



Στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης
Υβριδικές διασταυρώσεις ζωγραφικής, γλυπτικής, μουσικής, θεατρικής και κινηματογραφικής αφήγησης και τηλεόρασης αποτυπώνουν τις ανησυχίες της σύγχρονης αισθητικής σκέψης για την αντιστοιχία των τεχνών του χώρου και του χρόνου, αλλά και την πραγμάτωση της ένωσής τους.

Συνθέτοντας τις άλλες όψεις μιας νέας αφηγηματικότητας, που εμφανίστηκε τη δεκαετία του ’70, όταν καλλιτέχνες επέλεξαν το βίντεο ως το νέο μέσο καταγραφής ή αξιοποίησαν ανατρεπτικά την υπάρχουσα κινηματογραφική παράδοση, η έκθεση «Υβριδικές ιστορίες από τη συλλογή του ΕΜΣΤ» παρουσιάζεται στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (ΕΜΣΤ).

Το βίντεο ως ευέλικτο εκφραστικό όργανο
Σε επιμέλεια του Σταμάτη Σχιζάκη, η έκθεση περιλαμβάνει συνολικά 14 έργα βίντεο και φιλμ σημαντικών εικαστικών  καλλιτεχνών, οι οποίοι χρησιμοποίησαν το βίντεο ως ευέλικτο εκφραστικό όργανο. Συγκεκριμένα, ο αμερικανός Ρόμπερτ Ουίλσον, στο τελετουργικό του έργο «Το βλέμμα του κωφού» (1981), διασταυρώνει τη θεατρικότητα με τη ζωγραφική, διασκευάζοντας για την τηλεόραση την ομώνυμη πεντάωρη βουβή όπερά του.


Rebecca Horn, La Ferdinada: Sonate für eine Medici-Villa, 1981, Μεταγραφή ταινίας 35 χιλ. σε DVD διάρκειας 85΄, Έγχρωμο, ήχος, Έκδοση: 3/300.
 Η γερμανίδα Ρεμπέκα Χορν, σε σειρά έργων της, ενσωματώνει το γλυπτικό της σύμπαν και τις περφόρμανς στην «πραγματικότητα» της κινηματογραφικής αφήγησης. Ο γάλλος Ζαν – Λυκ Γκοντάρ και η ελβετή Αν Μαρί Μιεβίλ αναλύουν την πολιτική οικονομία των διαπροσωπικών επικοινωνιών και των ΜΜΕ σε σχέση με την κοινωνία, τον πολιτισμό, την οικογένεια και το άτομο, ενώ ο αμερικανός Γκάρυ Χιλ χρησιμοποιεί το βίντεο, για να παρουσιάσει εικαστικά τα γλωσσοκεντρικά παιχνίδια του.

Ο Δημήτρης Κόζαρης αντλεί το υλικό του από εκατοντάδες περιφρονημένες κινηματογραφικές ταινίες γουέστερν και παρωδεί στο έργο του όχι μόνο τα προϊόντα μαζικής κουλτούρας, αλλά και τη θέση του σύγχρονου καλλιτέχνη, που στήνει επικοινωνιακούς ιστούς μέσα από αποδομητικές διεργασίες. Ο  Γιώργος Δρίβας διερευνά τα όρια της κινηματογραφικής αφήγησης, αποσυνθέτοντας την κλασική δομή της, ενσωματώνοντας τον γραπτό λόγο, ακόμη και την ίδια την αρχιτεκτονική των χώρων, για να ανιχνεύσει τα όρια μεταξύ πραγματικότητας και μυθοπλασίας, αντικειμενικής μαρτυρίας και αισθητικής κατασκευής.

Επίκαιρο ντοκιμαντέρ

ELECTRONIC ARTS INTERMIX,ΝΈΑ ΥΌΡΚΗ
Garry Hill, URA ARU (the backside exists), 1985-1986, Βιντεοταινία, έγχρωμη, με ήχο, Διάρκεια 28΄30΄΄.
 Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της έκθεσης, θα προβάλλεται από τις  2 Ιουλίου έως τις 15 Σεπτεμβρίου, στην Αίθουσα των Νέων Έργων, το διάρκειας 160 λεπτών επίκαιρο ντοκιμαντέρ του καναδού Ρισάρ Μπρουγιέτ, «Περικύκλωση: Ο νέο – φιλελευθερισμός παγιδεύει τη Δημοκρατία» (L'encerclement: La démocratie dans les rets du néolibéralisme) του 2008. Η ταινία σκιαγραφεί το πορτρέτο του νεο - φιλελευθερισμού και εξετάζει τους διαφορετικούς μηχανισμούς εφαρμογής του ανά τον κόσμο, μέσα από τις απόψεις διακεκριμένων διανοούμενων και οικονομολόγων.

Συμμετέχουν οι: Νόαμ Τσόμσκι, Ιγκνάσιο Ραμονέ, Νορμάν Μπαϊλαργόν, Σούζαν Τζωρτζ, Ομάρ Ακτούφ, «Θείος Μπερνάρ», Μισέλ Σοσιντοφσκί, Φρανσουά Ντενόρ, Φρανσουά Μπριν, Μαρτέν Μας, Ζαν-Λυκ Μιγκέ, Φιλίπ Παλντά και Ντόναλντ Τζ. Μπουντρό.

Πληροφορίες
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης - Κτήριο Ωδείου Αθηνών: Βασιλέως Γεωργίου Β΄ 17 -19 & Ρηγίλλης - Αθήνα, τηλ.: 210  9242111 – 3. Διάρκεια έκθεσης: έως τις 15 Σεπτεμβρίου. Ώρες λειτουργίας: Τρίτη - Κυριακή: 11.00 – 19.00, Πέμπτη: 11.00 – 22.00, Δευτέρα: κλειστά. Ώρες προβολών ντοκιμαντέρ: Τρίτη –Κυριακή: 12.00 και 16.00, Πέμπτη 12.00, 16.00 και 19.00. Είσοδος: κανονικό: 3 ευρώ, μειωμένο: 1,5 ευρώ.
Πηγή: http://www.naftemporiki.gr

Τρίτη, 16 Ιουλίου 2013

Άρωμα και εικόνες Αιγαίου στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος»



Έκθεση φωτογραφίας και video art
Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», μέχρι και το τέλος Οκτωβρίου, γίνεται χώρος φιλοξενίας μιας μοναδικής  έκθεσης, που στόχο έχει να αναδείξει τις ομορφιές και τα πλούτη των θαλασσών μας και ειδικότερα του Αιγαίου.
Πιο συγκεκριμένα, η έκθεση με τίτλο «Aegean Experienced», αποτελείται από φωτογραφίες και video-art στα οποία πρωταγωνιστικό ρόλο κατέχει το Αιγαίο πέλαγος, μέσα από την πολύπλευρη οπτική γωνία των επτά καλλιτεχνών που συμμετέχουν με τα έργα τους.
Οι εικαστικοί παρουσιάζουν εικόνες από το πανέμορφο Αιγαίο το οποίο αλλάζει διαρκώς πρόσωπα μπροστά από τον φακό, το κάδρο ή την κάμερά τους. Οικείο, απόμακρο, αινιγματικό ή ανέμελο, το Αιγαίο παραμένει ο σιωπηλός βασιλιάς πολλών ελληνικών νησιών - σαν ένας χώρος ανέγγιχτης και  απαράμιλλης ομορφιάς, που δεν μπορεί κανείς να «διαβάλει».
Σύμφωνα με τη μυθολογία, το όνομά του προέρχεται από τον Αιγαία, βασιλιά της Αθήνας και πατέρα του Θησέα, ο οποίος έπεσε και πνίγηκε στα νερά του πελάγους από το ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο.



 Ο επισκέπτης θα έχει τη δυνατότητα να δει το Αιγαίο Πέλαγος μέσα από πολλές μορφές: ως τόπο διαμονής, ως δημοφιλή προορισμό, ως ιδέα και ως αίσθηση. Κάθε μια από αυτές τις μορφές έχει τη δική της δύναμη που μπορεί να μαγέψει οποιονδήποτε επισκέπτη της «Aegean Experienced».



Δημήτρης Κλεάνθης, Καλδέρα.
Η έκθεση φιλοξενεί 15 εικόνες από τα έργα «Mare Liberum» του Γιώργη Γερόλυμπου, «Caravan Project» και «Τυφλός Ψαράς» της Θέκλας Μαλάμου και του Στρατή Βογιατζή, «Καλδέρα» του Δημήτρη Κλεάνθη, «Αλάτι» του Κώστα Μασσέρα και «Aegeanscapes» του Σωκράτη Μπαλταγιάννη, καθώς και μία βίντεο-τριλογία από τη σειρά «Living Postcards» του Εμμανουήλ Παπαδόπουλου.
Η έκθεση οργανώνεται από το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και την πλατφόρμα τέχνης και πολιτισμού Aegeanale, ενώ για την επιμέλειά της είναι υπεύθυνη η Στέλλα Πεκιαρίδη.


Γιώργης Γερόλυμπος  Οίτυλο, λυκαυγές, 2013
Πληροφορίες
 Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» (Χώρος «Τέχνη & Πολιτισμός», στο επίπεδο αφίξεων (είσοδος 1). Διάρκεια έκθεσης: έως 30 Οκτωβρίου. Ώρες λειτουργίας: καθημερινά, όλο το 24ωρο. Είσοδος ελεύθερη.
Πηγή: http://www.naftemporiki.gr

In the Studio στην Kunsthalle Athena 2013

 

«If I was an artist and I was in the studio, then whatever I was doing in the studio must be art.
At this point art became more of an activity and less of a product.» Bruce Nauman

Η έκθεση In the Studio είναι το αποτέλεσμα της on-line καταγραφής που έκανε η ομάδα DailyLazy Projects παρουσιάζοντας φωτογραφικό υλικό από στούντιο καλλιτεχνών, δίνοντας έμφαση στο περιβάλλον του ατελιέ και το χώρο εργασίας ενός καλλιτέχνη.

Το project ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2011 και είναι ακόμη σε εξέλιξη, η τωρινή λίστα περιλαμβάνει καλλιτέχνες που ζουν στην Αθήνα, το Βερολίνο, την Βιέννη, το Άμστερνταμ, την Κων/πολη, την Ζυρίχη, την Βασιλεία, την Φρανκφούρτη, την Φλωρεντία, την Βαλέτα, το Κλουζ-Ναπόκα, το Γιοχάνεσμπεργκ, την Κουάλα Λουμπούρ, την Νέα Υόρκη, την Ρώμη, την Ουάσινγκτον, την Νορθ Καρολάινα, την Στοκχόλμη, την Μπρατισλάβα και το Σαν Φρανσίσκο.
Η έκθεση In the Studio θα παρουσιάσει το έργο επιλεγμένων καλλιτεχνών και θα επικεντρωθεί στην παρουσίαση έργων που είναι σε εξέλιξη, σε προσχέδια, μακέτες, μοντέλα και αντικείμενα από το χώρο εργασίας. Η έκθεση θα επιχειρήσει να εστιάσει στην εικαστική πρακτική και να περιγράψει την τέχνη ως διαδικασία και δραστηριότητα και να καταγράψει τον ιδιωτικό χώρο του ατελιέ.
Την έκθεση διοργανώνει και επιμελείται η ομάδα Daily Lazy Projects με την υποστήριξη της Kunsthalle Athena.
Αποτελεί μέρος του ReMap 4 και θα εγκαινιαστεί στις 8 Σεπτεμβρίου.
Διάρκεια έκθεσης: 8 - 30 Σεπτεμβρίου 2013
In the Studio στην Kunsthalle Athena 2013
Συμμετέχοντες καλλιτέχνες:
In the Studio στην Kunsthalle Athena 2013
Λουκία Αλαβάνου (GR), Αθανάσιος Αργιανάς (GR), Erik Binder (SK), Clara Broermann (DE), Stephane Calais (FR), Thomas Chapman (US), Michael De Kok (NL), Χριστίνα Δημητριάδη (GR), Oana Farcas (RO), Shannon Finley (CA), Torben Giehler (DE), Helidon Gjergji (AL), Λίζη Καλλιγά (GR), Στέλιος Καραμανώλης (GR), Βασίλης Π. Καρούκ (GR), Μιχάλης Κατζουράκης (GR), Jan Kiefer (SH), John Kleckner (US), Caroline Kryzecki (DE), Marek Kvetan (SK), Daniel Lergon (DE), Σήφης Λυκάκης (GR), Mathieu Mercier (FR), Svätopluk Mikyta (SK), Ilona Nemeth (SK), Yudi Noor (ID), Ηλίας Παπαηλιάκης (GR), Άγγελος Πλέσσας (GR), Τούλα Πλουμή (GR), Γεωργία Σαγρή (GR), Βασίλης Σαλπιστής (GR), Frank Selby (US), Γιώργος Σταμκόπουλος (GR), Daniel Steegmann (SP/BR), Henning Strassburger (DE), Julia Strauss (RU/DE), Morgane Tschiember (FR), Δημήτρης Φουτρής (GR), Διονύσης Χριστοφιλογιάννης (GR), Brent Wadden (CA) Η ομάδα DailyLazy Projects δημιουργήθηκε το 2011 στην Αθήνα και αποτελείται από τους καλλιτέχνες Στέλιο Καραμανώλη, Τούλα Πλουμή, Γιώργο Σταμκόπουλο και Διονύση Χριστοφιλογιάννη. Ο στόχος μας είναι να παρουσιάσουμε πρότζεκτ σχετικά με τα ζητήματα που θέτει η σύγχρονη τέχνη και σε συνεργασία με καλλιτέχνες, επιμελητές, οργανισμούς και άλλους επαγγελματίες από το χώρο των εικαστικών τεχνών. Το φάσμα των δραστηριοτήτων μας προσανατολίζεται σε τρεις πόλεις: την Αθήνα, το Βερολίνο και το Κλούζ-Ναπόκα σε μία προσπάθεια να εξετάσουμε τις έννοιες της «εικαστικής σκηνής» και του «κέντρου τέχνης».
Πηγή: http://www.e-go.gr

Γυναικείο γυμνό στα Εξάρχεια


Ο φωτογράφος SPAP Photography - μέλος του Φωτογραφικού Εργαστηρίου του Δήμου Βριλησσίων παρουσιάζει, με το δικό του μάτι, πόζες γυναικείου πορτραίτου και γυμνού που απεικονίζουν την καλλιτεχνική ευαισθησία των δημιουργού τους και την πλαστικότητα και αρμονία του γυναικείου σώματος.

Εγκαίνια έκθεσης: Τρίτη 16 Ιουλίου 2013, στις 21:00
 Διάρκεια: 11 ημέρες, Τρίτη 16 Ιουλίου 2013 έως και Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013
Ώρες Λειτουργίας: 9:00 πμ - 02:00 πμ
Διεύθυνση: ΓΚΡΙ Art Cafe, Θεμιστοκλέους 80 Πλατεία Εξαρχείων – Μπλε Πολυκατoικία , 106 81, Αθήνα

Τηλέφωνα έκθεσης: 6947 663003, 210 3300189
Πηγή: http://www.e-go.gr

Αόρατος Θίασος: Εικαστικές προσεγγίσεις στον ποιητικό κόσμο του Κ.Π. Καβάφη


Εικαστικές προσεγγίσεις στον ποιητικό κόσμο του Κ.Π. Καβάφη με αφορμή την επέτειο των 150 ετών από τη γέννησή του θα παρουσιαστεί από τις 20 Ιουλίου έως τις 10 Αυγούστου στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Φιλίππων.
Ο τίτλος του αφιερώματος στον Καβάφη «Αόρατος Θίασος», προερχόμενος από τον στίχο του εμβληματικού όσο και εξαιρετικά επίκαιρου ποιήματος «Απολείπειν ο θεός Αντώνιον», μιλά για τις αόρατες σταθερές, για τους ανθρώπους και τις αξίες που μπορούμε και επιλέγουμε να συγκρατήσουμε και να διαφυλάξουμε την ώρα που αναγκαστικά «αποχαιρετούμε» την ιδανική Αλεξάνδρεια. Μιλά για τα «πιστεύω» που εξακολουθούν να λειτουργούν ως τρόπος ζωής και κινητήρια δύναμη.
Με αφορμή την επέτειο των 150 ετών από τη γέννηση του ποιητή, επιθυμία μας είναι ο «Αόρατος Θίασος» να αποτελέσει έναν τόπο εικαστικής περιπλάνησης στην ποίηση του Καβάφη. Είτε «αναγιγνώσκοντας» και διεισδύοντας στο ποιήμα με το οποίο επέλεξαν οι εικαστικοί καλλιτέχνες να συνομιλήσουν, είτε αποτυπώνοντας κάποιο από τα λιγότερο συγκεκριμένα αλλά εξίσου σημαντικά ίχνη και σημεία στίξης του κόσμου του ποιητή.
Τόπος αυτής της εξαιρετικής εικαστικής περιήγησης γίνεται το σπίτι του Μεχμέτ Αλή, όπου φιλοξενείται η έκθεση.

Καλλιτεχνική Διεύθυνση: Μικρή Άρκτος
Επιμέλεια: Ίρις Κρητικού

 Στην έκθεση συμμετέχουν:
Ηώ Αγγελή, Σπύρος Αγγελόπουλος, Στέλιος Αλεξάκης, Μανώλης Αναστασάκος, Αλέξης Βερούκας, Μάριος Βουτσινάς, Δημήτρης Γέρος, Ανδρέας Γεωργιάδης, Δημήτρης Γιαννέλος, Ειρήνη Γκόνου, Σοφία Δατσέρη, Κωνσταντίνος Έσσλιν, Ειρήνη Ηλιοπούλου, Ανδρέας Κοντέλλης, Γιώργος Κόντης, Μαρίνα Κροντηρά, Μιχάλης Μαδένης, Τάσος Μαντζαβίνος, Τίμος Μπατινάκης, Χαρίτων Μπεκιάρης, Μίλτος Παντελιάς, Γεύσω Παπαδάκη, Κώστας Παππάς, Βασίλης Πέρρος, Δάφνη Ρόκου, Γιώργος Σαμψωνίδης, Πηγή Σπυράτου, Αντώνης Στάβερης, Λίλα Σωτηρίου, Ειρήνη Τατάκη, Άννα Φιλίνη, Παύλος Χαμπίδης.

INFO:
Πότε: 20 Ιουλίου - 10 Αυγούστου Τόπος αυτής της εξαιρετικής εικαστικής περιήγησης γίνεται το σπίτι του Μεχμέτ Αλή, όπου φιλοξενείται η έκθεση.
Που: Φεστιβάλ Φιλίππων - Θάσου -Οικία Μεχμέτ Αλή
Πηγή: http://www.e-go.gr

Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013

Κινητοποίηση για το αρχαίο θέατρο Λεύκης, στο Κουφονήσι


Σε εκστρατεία ενημέρωσης για την ενεργοποίηση όλων των πολιτιστικά ευαισθητοποιημένων συμπολιτών μας για τη διάσωση και συντήρηση του αρχαίου θεάτρου Λεύκης στο Κουφονήσι, προχωράει ο Προοδευτικός Σύλλογος Σητείας «Ο Βιτσέντζος Κορνάρος», σε συνεργασία με το Σωματείο «Διάζωμα».
Η πρωτοβουλία αυτή ξεκίνησε πανελλαδικά από το Σωματείο «Διάζωμα» και φιλοδοξεί να κερδίσει την εμπιστοσύνη και την υποστήριξη όλων των θεσμών και των πολιτών, καλώντας τους «να υιοθετήσουν» ένα αρχαίο θέατρο.

Σε εξέλιξη η διαδικασία ανάδειξης του θεάτρου
Ειδικότερα, για το αρχαίο θέατρο Λεύκης  έχουν γίνει μέχρι σήμερα οι εξής ενέργειες:
Η τέως Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Λασιθίου χρηματοδότησε με Προγραμματική Σύμβαση γεωφυσική έρευνα για το αρχαίο θέατρο, η οποία ολοκληρώθηκε από το Ινστιτούτο Μεσογειακών Σπουδών του Ι.Τ.Ε. Κρήτης. Έπειτα από αυτό, βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη η διαδικασία ανάδειξης του θεάτρου αυτού από την ΚΔ΄ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων.
Αρχιτέκτονες προσφέρουν ήδη εθελοντική εργασία για την εκπόνηση μελέτης για την προστασία του μνημείου από τις καιρικές συνθήκες και τη φυσική αμμοβολή από τις σφοδρές ανεμοθύελλες.
Ο προϋπολογισμός των εργασιών ανέρχεται στο ποσό των 20.000 ευρώ
Για να διευκολυνθούν οι πολίτες - δωρητές έχει δημιουργηθεί ένας «κουμπαράς», δηλαδή ένας ξεχωριστός λογαριασμός για το αρχαίο θέατρο Λεύκης, όπου κάθε πολίτης, ανάλογα με τις δυνατότητές του, θα μπορεί να συνεισφέρει τον οβολό του για τη μελέτη, την ανασκαφή, τη συντήρηση, την αποκατάσταση και τη λειτουργική ένταξη του αρχαίου θεάτρου στην καθημερινότητά μας. Ο προϋπολογισμός των εργασιών που απαιτούνται για τη συντήρηση του θεάτρου στο Κουφονήσι ανέρχεται στο ποσό των 20.000 ευρώ.

Νοτιοανατολικά της Κρήτης

Το αρχαίο θέατρο Λεύκης διαρθρώνεται σε κοίλον, ορχήστρα και σκηνικό οικοδόμημα.
Το θέατρο της Λεύκης βρίσκεται στην ομώνυμη νησίδα, σε απόσταση 3,6 ναυτικών μιλίων νοτιοανατολικά της Κρήτης, στο Λιβυκό πέλαγος. Κατασκευάστηκε τον 2ο αι. μ.Χ. και έχει χωρητικότητα 1.000 θεατών. Το κοίλον έχει δώδεκα σειρές εδωλίων και σχήμα σχεδόν ημικυκλικό. Η ορχήστρα είναι λίγο μεγαλύτερη από ημικύκλιο. Το σκηνικό οικοδόμημα περιλαμβάνει προσκήνιο (λογείον), υποσκήνιο και πλάγια παρασκήνια, ενώ η είσοδος στο θέατρο γινόταν από δύο πλάγιες θολωτές παρόδους. Σήμερα, το θέατρο βρίσκεται επιχωμένο κάτω από την άμμο.
Περισσότερες πληροφορίες για την περιγραφή, τον προϋπολογισμό του έργου και την κίνηση των καταθέσεων στους τραπεζικούς λογαριασμούς (κουμπαράδες) μπορεί να αναζητήσουν οι ενδιαφερόμενοι στην ιστοσελίδα του Σωματείου «Διάζωμα».
Πηγή:http://www.naftemporiki.gr
 


Δεκαεννιά γλυπτά συνομιλούν με αρχαία ελληνικά εκθέματα



Έκθεση γλυπτικής στο Εθνικό Αρχαιολογικό



Έκθεση γλυπτικής της Αγγέλικας Κοροβέση,  με τίτλο «Ο χρόνος, οι μορφές, οι έννοιες»,  εγκαινιάστηκε Πέμπτη 4 Ιουλίου, στις 6.30 το απόγευμα στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών.

 
 
Η έκθεση αποτελείται από 19 έργα σύγχρονης γλυπτικής, τοποθετημένα δίπλα σε μόνιμα εκθέματα, αριστουργήματα της αρχαιότητας. Η πολυβραβευμένη γλύπτρια διερευνά και μελετά πρωταρχικές έννοιες - δομές της ανθρώπινης ιστορίας μέσα από τους ήχους της γλώσσας και τη διαλεκτική σχέση έννοιας και υλικών. Η παρουσίαση των έργων της σε έναν τέτοιο χώρο προτείνει έναν περίπατο στον πολιτιστικό πλούτο της γλυπτικής ανά τους αιώνες, μπροστά σε έργα ελλήνων δημιουργών.

Την επιμέλεια και το γενικό συντονισμό της έκθεσης έχει ο αν. διευθυντής του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, Δρ. Γεώργιος Κακαβάς,  με τη συνδρομή του επιστημονικού προσωπικού που αποτελούν οι κ.  Αλεξάνδρα Χριστοπούλου, Βασιλική Δρούγα και  Δέσποινα Καλεσοπούλου. Επιστημονικός συνεργάτης είναι ο κ.  Δημήτρης Παυλόπουλος, Επίκουρος καθηγητής Ιστορίας της Τέχνης στο  Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Η Αγγέλικα Κοροβέση ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Ξεκίνησε την καριέρα της όταν αποφοίτησε από την Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών Αθηνών,  το 1975. Αποφάσισε να ασχοληθεί με την ηχητική ανάλυση των λέξεων, δέκα χρόνια μετά. Το 1993 έκανε την πρώτη της ατομική έκθεση. Ήταν η γλύπτρια που αντιπροσώπευσε επίσημα την Ελλάδα σε εκθέσεις ανά τον κόσμο για τις ανάγκες των Ολυμπιακών Αγώνων Αθήνα 2004.

Η Αγγέλικα Κοροβέση.
Λίγα χρόνια αργότερα, στον Διεθνή Διαγωνισμό Γλυπτικής «Ολυμπιακό Πνεύμα στο Πεκίνο 2008», κέρδισε το ασημένιο Ολυμπιακό Μετάλλιο. Το έργο «Ειρήνη»,  που της χάρισε τη διάκριση,  ήταν το έναυσμα για τη νέα σειρά γλυπτών με τίτλο «Ισορροπιστής».

Σήμερα εργάζεται σε έργα μεγάλης κλίμακας εξερευνώντας τη χρήση ήχου και εικόνας. Έχει βραβευτεί από δημόσιους φορείς σε Ελλάδα, Ιταλία, Κύπρο, Λος Άντζελες, Πεκίνο, ενώ τα έργα της κοσμούν μουσεία, δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους σε Ελλάδα, Κύπρο, Γαλλία, Χιλή, Στοκχόλμη, Πεκίνο.

Πληροφορίες
Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών, Πατησίων 44, Αθήνα.
Εγκαίνια: Πέμπτη 4 Ιουλίου, στις 18:30. Διάρκεια: 1 Ιουλίου - 1 Σεπτεμβρίου. Ωράριο λειτουργίας του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου: Δευτέρα: 13:00-20:00, Τρίτη-Σάββατο: 08:00-20:00, Κυριακή: 08:00-15:00.
Πηγή: http://www.naftemporiki.gr

"Οδύσσεια" στα Φηρά Σαντορίνης


Περίπου εκατό έργα, τα περισσότερα μικρών διαστάσεων, του Δημοσθένη Κοκκινίδη με θέμα την «Οδύσσεια», παρουσιάζει το Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης σε συνεργασία με το Ίδρυμα Λ. και Ε. Μπελλώνια το Σάββατο 3 Αυγούστου 2013 , στις 8.30 μ.μ. , στο Μπελλώνειο Πολιτιστικό Κέντρο, στα Φηρά Σαντορίνης.
Η συγκομιδή αυτή είναι καρπός συνεχούς και επίμονης ζωγραφικής δουλειάς είκοσι ετών: ένα «ζωγραφικό δοκίμιο» εν προόδω, που με τα χρόνια απέκτησε τη σημασία και τη βαρύτητα ενός ενιαίου έργου, ενός σύνθετου και αρτιωμένου ζωγραφικού κόσμου, όπου η λαχτάρα του νόστου συνυφαίνεται με την άγρια ομορφιά του ταξιδιού.

Η έκθεση οργανώθηκε από το Μορφωτικό Ίδρυμα και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Αθήνα, στο Μέγαρο Εϋνάρδου, στη Θεσσαλονίκη στο Τελλόγλειο Ίδρυμα και τμήμα της στο βιβλιοπωλείο του ΜΙΕΤ στη Θεσσαλονίκη.

Η γοητεία που άσκησαν οι περιπέτειες του Οδυσσέα στον Κοκκινίδη ανάγεται στην παιδική ηλικία του ζωγράφου. Η αφορμή όμως που πυροδότησε αυτή τη μακρόχρονη και εμπαθή ενασχόληση ήταν η πρόσκληση που του απηύθυνε ο Δημήτρης Μαρωνίτης να εικονογραφήσει τη δική του μετάφραση της Οδύσσειας, που τότε είχε μόλις ολοκληρωθεί.

 Οδύσσεια  στα Φηρά Σαντορίνης
Το σχέδιο εκείνο, που έμεινε ανεκτέλεστο πάνω από είκοσι χρόνια, η συνεργασία εκείνη που δεν τελεσφόρησε ποτέ, πραγματοποιείται τώρα στον κατάλογο της έκθεσης, για τον οποίον ο Δ. Ν. Μαρωνίτης συνεισέφερε μια σοφή επιτομή της Οδύσσειας και τον ωριμότερο ίσως απόλογο του μεταφραστικού του έργου.

Ο ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΚΟΚΚΙΝΙΔΗΣ γεννήθηκε στον Πειραιά το 1929. Για δύο χρόνια φοίτησε στην τότε Ανωτάτη Εμπορική Σχολή. Από το 1952 μέχρι το 1957 σπουδάζει στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας. Ακολουθεί δίμηνη παραμονή στο Άγιος Όρος (1958), όπου μελετά βυζαντινούς εικονογραφημένους κώδικες. Λαμβάνει διετή υποτροφία από την ιταλική κυβέρνηση (1958).

Από το 1959 μέχρι το 1961 είναι υπεύθυνος του καλλιτεχνικού τμήματος του νεοϊδρυθέντος Εθνικού Οργανισμού Ελληνικής Χειροτεχνίας.
Κατά τη δεκαετία του '60, παράλληλα με τη ζωγραφική ασχολείται με το design για βιοποριστικούς λόγους. Σχεδιάζει αντικείμενα για την ντόπια και ξένη αγορά.
Υπήρξε ιδρυτικό μέλος της «Ομάδας τέχνης α» (1961-67) και της «Ομάδας για την Επικοινωνία και την Εκπαίδευση μέσω της Τέχνης» (1976-81). Το 1975 είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.). Εκλέγεται καθηγητής (1976) στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας. Διετέλεσε πρύτανης της Α.Σ.Κ.Τ. την περίοδο 1979-82. Από το 1981 έως το 1983 ήταν μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Εθνικού Θεάτρου της Αθήνας. Σήμερα είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Μορφωτικού Ιδρύματος της Εθνικής Τραπέζης από το 1995 και μέλος του Δ.Σ. της Εταιρείας Σπουδών Νεοελληνικού Πολιτισμού και Γενικής Παιδείας, από το 1997.

Έχει πραγματοποιήσει 23 ατομικές εκθέσεις, από τις οποίες οι 14 παρουσιάστηκαν στην περιοχή της Αθήνας.

INFO:
Διάρκεια έκθεσης: 4 έως 31 Αυγούσου 2013
Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα – Σάββατο 10.00 – 13.00 και 18.00 – 21.00.
Κυριακή κλειστά
Πληροφορίες: 22860 24960, 22860 24961
Πηγή: http://www.e-go.gr



365 μέρες τέχνης στο ARTWALL


Το ARTWALL/ συμπληρώνει τον Ιούλιο ένα χρόνο ζωής. Στο διάστημα αυτό σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν 10 επιμελητικές εκθέσεις που πλαισιώθηκαν από μουσικά events, θεατρικές παραστάσεις και performances. Το ARTWALL/ συμμετείχε στο BACK TO ATHENS 2013 ενώ το κοινό είχε την ευκαιρία να δει πάνω από 60 καλλιτέχνες από την Ελλάδα και το εξωτερικό στη διάρκεια αυτού του χρόνου.
Στόχος του ARTWALL Project Space είναι να συγκεντρώσει σύγχρονους εικαστικούς που ανήκουν στο δημιουργικό δυναμικό του πολυσυλλεκτικού τοπίου της πόλης. 12 μήνες από την έναρξη του χώρου, οι καλλιτέχνες που συμμετείχαν σ' αυτό που είναι σήμερα το ARTWALL βρίσκονται μαζί μας σε μια ανδρομική παρουσίαση των έργων και των ιδεών τους μέσα απο την έκθεση με τίτλο, 365 Art Days. Στα εγκαίνια της έκθεσης Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013 οι καλλιτέχνες θα υποδεχτούν το κοινό στο ARTWALL από τις 4 το απόγευμα, ενώ στις 8 θα ξεκινήσει το opening party στο AIR LOUNGE του Fresh Hotel.
Στη συνέχεια θα απολαύσουμε μουσική B.o.j.o, χορευτικές συλλογές από το '40 μέχρι σήμερα, που συλλέγει ο Θάνος Ταμπακόπουλος (ιδιόρρυθμος, εκκεντρικός αρχαιολόγος) τα τελευταία 13 χρόνια. Η έκθεση θα πλαισιωθεί από ένα slideshow με φωτογραφικό υλικό απο τις εκθέσεις της χρονιάς.

Στο πλαίσιο του 365 Art Days το ARTWALL Project Space καλεί δημιουργούς και επιμελητές σε μια παρουσίαση της δουλειάς τους.
Μία εβδομάδα πριν τη λήξη της έκθεσης 365 ArtDays, όσοι ενδιαφέρονται να προτείνουν μία ιδέα ή ένα project μπορούν να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους ηλεκτρονικά στο artwallprojectspace@gmail.com έτσι ώστε να έρθουν στον χώρο του ARTWALL για ένα προγραμματισμένο ραντεβού.

Η πρόταση που θα επιλεγεί, θα φιλοξενηθεί στο ARTWALL μέσα στο 2014.

Συμμετέχουν: Μαρία Αντωνάτου, Γιώτα Αποστολοπούλου, Ανδρέας Βάης, Βάλια Γκούζια, B.o.j.o, Ινώ Βαρβαρίτη, Ανδρέας Βούσουρας, Δημήτρης Γεωργακόπουλος, Νίκος Γιαβρόπουλος, Βάλια Γκούζια, Έλλη Γρίβα, Γιώργος Γυπαράκης, Αλέξανδρος Δημητριάδης, Κωνσταντίνος Καλφακάκος, Φωτεινή Καπίρη, Ευδοκία Κύρκου, Φάνης Λογοθέτης, Αλέξανδρος Μαγκανιώτης, Θεοδώρα Μαλάμου, Μανέτα Άννα, Βίλυ Μανωλάκου, OZON Raw Magazine, Πασιάς Αντρέας, Λευθέρης Πλακίδας, Christian Rupp, Νίκος Σαμουρέλης, Αννέττα Σπανουδάκη, Veronika Šramatyová, Γιώργος Τσεριώνης, Μαρία Τσιμπουρλά
Info:
ARTWALL / 365 Art Days
15 Ιουλίου - 10 Σεπτεμβρίου, 2013
Εγκαίνια: Δευτέρα 15 Ιουλίου, 2013

ARTWALL Project Space
Σοφοκλέους 26 10552, Αθήνα
Ώρες λειτουργίας : 16.00-21.00
Τρίτη-Παρασκευή, Σάββατο 12.00-16.00
Τ 210 5248511 F
Website: www.theartwall.gr
Πηγή:http://www.e-go.gr/